Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Uši si už zacpávat nemusíte, Česká televize ztlumila reklamu

Konec řvoucí reklamy v pauzách mezi pořady ohlásila Česká televize. podle svého šéfa Petra Dvořáka omezila hlasitost reklamy a sladila hlasitost jednotlivých svých kanálů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Barák

29. 3. 2012 13:22
Sláva...

I ty znělky a hudební předěly např. na ČT 24 rvali uši.Jenom na jak dlouho?

0 0
možnosti

R. Langer

29. 3. 2012 12:06
No hurá,

aspoň někdo. Vždycky jsem se dřív divil, že na to v okolních státech mají zákon. Dnes už se nedím, už vím proč... :-D

0 0
možnosti

M. Dvořák

28. 3. 2012 20:59
Problém není v měřitelné hlasitosti

Tu, když ztlumí, dostanou opravdu nevýrazný zvuk. Problém je v tom, že reklamy jsou vyhnané zvukově pomocí limiteru na maximum subjektivní hlasitosti, ale přes 0db se technicky nedostanou. Toto už kdysi vysvětloval jeden technik v TV. Takže aby reklamy neřvaly a přitom nebyly nevýrazné, je třeba, aby výrobci reklam ubrali na nabušenosti a vrátili jim přirozenější původní dynamiku. Pak bude vše ok.

0 0
možnosti

Z. Jaromír

28. 3. 2012 21:32
Re: Problém není v měřitelné hlasitosti

Díky za vysvětlení! Snad nyní, kdy většina diváků při reklamách kvůli neúnosné hlasitosti rovnou vypíná zvuk, si výrobci, tvůrci a zadavatelé reklam uvědomí, že "původní dynamika" stačí...  

0 0
možnosti

R. Hledík

28. 3. 2012 17:36
Tak asi

moc prosím, jestli by ty procesory nemohly hlídat také jekot některých hlasatelek, které z terénu hlásí novinky ze světa karambolů a pod. Jejich hlasitost přesahuje hlasitost reklamy !!! Předem děkuji, nebudu je muset tlumit nebo vypínat zvuk.

0 0
možnosti