Diskuze
Noční zjevení prvního čínského vlaku v Česku. Po příjezdu zmizel na zkušebním okruhu
Děkujeme za pochopení.
L21u34c56i17a89n 72P59a36p96a45z76i44a43n
Doufám, že se to na trh EU nedostane. S vlakem vyrobeným v Číně bych nejezdil.
F23r32a73n67t90i50š61e52k 30K14u71s74á59k
Ale nemusíte, můžete jezdit těmi historickými. Tyto vlaky jezdí běžně po celé Číně, i tam , kde tradiční výrobci selhávají, právě třeba Siemens. Číně mohu vyčítat nedemokratický režim, ale technickou úrovní daleko převyšuje Českou republiku. Vám bych doporučoval, vezměte své úspory a jeďte se tam podívat, budete jak v "Jiříkově vidění".
T97o82m65á72š 85B12e40r46a33n
Číňané jsou mistry v oboru průmyslových krádeží, kopírování a zasírání planety strašným a levným šuntem. Nové čínské výrobky vypadají na pohled zdařile, ale něco jim chybí. Onehdy jsem si v zahraničí půjčil vůz Geely. Pěkný, na pohled k nerozeznání od jiných současných automobilů. Najeto pouhých 5 000 km, prakticky nový, ale sbíhavost žádná, volant se po průjezdu zatáčkou nechtěl srovnat, víko kufru padalo na hlavu, od 60 km/hod začaly karoserií třást nepříjemné vibrace, zkrátka vyrobit dobré auto je umění, které žlutí soudruzi zatím stále neovládají. Nedělám si iluze, že by na tom byli s vlaky lépe.
M13i52l91o47š 20H30á31j73e12k
Sice si nedělám iluze, že by vám šlo o vážnou diskuzi, ale zde nejde o úroveň nějakého Geely, ale trend. A ten je takový, že Čína se strašně rychle rozvíjí a vše se zlepšuje. Třeba i díky akvizicím jako bylo Volvo získávají západní technologie, jiné vyvíjejí sami. Hloupí nejsou ani náhodou. Vše tam jde nahoru včetně živ. úrovně všech vrstev. Život v Číně je tvrdý, většina maká cca 12h denně 6 dní v týdnu, někdo i 7. Ovšem život všech se zlepšuje a existuje vysoký společenský konsensus. Hlavní problém je v tom, že náš model společnosti v soutěži s Čínou nemá šanci obetát a během 10 let se to projeví plně. Západní kultura se bude muset definitivně rozloučit s ideou kulturní a rasové (přestože takhle to nenazývá) nadřazenosti. Evropa bude chudnoucí periferie s památkami - něco jako Řecko. A většina našich "pravd" vezme za své.
V41l44a27d56i42m68í82r 76L94i67p14t52o44v25s22k75ý
Typická poloinformácia - čakal by som, že jej súčasťou budú technické parametre.... Na prd nám je čínsky rýchlovlak, ak trate sú stavané maximálne do 160 km/hod. (na Slovensku - aj to len niektoré, čiastočne - v Česku je to inak?). Takže predpokladám, že napriek impozantnému dizajnu to skutočný rýchlovlak nebude... Ale to len špekulujem...
J37a24r78o13s58l41a64v 76N98o70v24á97k
Já se vám divím, že se tím trápíte. Vlaky kupuje soukromý subjekt, takže nemusíte mít strach, že na ně přispějete svými daněmi. Pokud je tedy vůbec platíte. A technické parametry? Pokud vás to tolik zajímá, tak zkuste zagůglovat. Nevidím důvod, aby to pitvali novináři ve všeobecné informaci o přijezdu tohoto vlaku do ČR, když to nejspíš většinu lidí, kteří tohle čtou, nezajímá.
R12i50c31h97a39r69d 43V25a64c50e49k
Za chvíli bude vše z Číny. Zbývají ještě letadla, ale i tady se připravuje čínská varianta. https://www.youtube.com/watch?v=81mxz7FHQd0
M89i18l16o72š 41H79á67j37e78k
Ano, Čína má vlastní letadla jako svůj příští cíl. Sice to jde ztuha, ale je to otázkou času. Některá vyvíjejí samostatně, některá ta velká společně s Rusy. Pro Boeing to bude rána, Čína je jeho největší trh. Některé Boeingy sice teď dělají v Číně, ale to jen aby si to osvojili. Pak třeba Boeing koupí.
D70a82n16i52e69l 52M98a78c50h
No vizuálně a možná i technologicky blízké Flirtu od Stadlera. Teď bude spíše otázkou, jak kvalitní bude čínský výrobek. Jako každý čínský, nebo alespoň jako polský (Flirty se totiž částečně dělají v Polsku)? To se ale dozvíme až za několik let. Schvalování se, předpokládám, protáhne.
J57i71r53k83a 73N54o45v15ý
Čína dříve kopírovala, aby dohnala západní techniku, teď už se budou dostávat jen dál a dál. Už teď má ročně více než milion patentových přihlášek a stále to přibývá.
A co dělá Evropa? Stará se o to, aby každé z několika pohlaví mělo svoje vlastní WC, aby nikdo nic špatného neprohlásil o etnickcýh menšinách, sexuálních menšinách neboi hlavně ne proti jisté náboženské skupině. Práva, diskriminace, rasismus, podpora nelegální moigrace atd.
A co Čína? Vyvíjí, vyrábí, prodává, investuje, podmaňuje si pomaličku jak Evropu, tak hlavně Afriku a její nerostné bohatství.
On se totiž práv a boje proti diskriminaci ještě nikdo nenajedl. Tedy kromě neziskovek, samozřejmě.
P23e73t80r 96H21a85r73a80b23a49s35k91a
Velmi správně. Ještě, že u nás někde nestojí žádný pomník nějakého čínského vojevůdce, to by zkoušky ve Velimi ani nemohly začít. Nejdřív by se musel zlikvidovat pomník. Krom toho by angažovaní aktivisté měli provozní budovy zkušebního okruhu měli vyzdobit vlajkami svobodného Tibetu. Takhle to "nejni vončo".
R28o12m86a29n 41L66a25n55g68e26r
Co se na tom proboha testuje NĚKOLIK LET? Jestli jsou u nás všechny "zkušebny" takhle efektivní, tak potěš koště...
Z45v23i92r77e52t16n44i61k 36L36a66p93i55l
Jednak se tam testuje kde co, jednak se hledá optimální nastavení. A protože Velim testuje v mezinárodním měřítku a protože to mají být "dvířka do Evropy", počítám, že těch testů bude několik "národních" sad. A jestli mají v Číně trochu jiné normy na koleje, může je čekat i ladění podvozků; jestli jste jel z Prahy do Pardubic Interpanterem (rychlíky jménem Svitava), tak musíte vědět, o čem mluvím - ještě relativně nedávno se v tom ve 160km/h nedalo skoro číst, mlelo to sebou, až to bylo o strach. Poslední dobou mám dojem, že se to podařilo dost vylepšit.
Neboli tyto konkrétní vlaky zřejmě v Číně jezdí ve velkém, ale v Evropě je to naprostý cizinec a čeká se, že s ním budou potíže a v harmonogramu je nejspíš spousta vaty. A je to určitě i naopak - velimští čujou kšefty z Asie a nechtějí narazit na takovou banalitu, jako je nesplněný termín, byť z důvodů na straně zákazníka.
V lepším případě tu je pár čínských techniků a budou to řešit na místě, v horším se bude kvůli každé blbině volat
P80e59t95r 41K70l56e13č73k85a
Chce-li Česká republika nakupovat levné a přitom kvalitní výrobky, rozhodla se jít správnou cestou. Čína je průkopníkem v aplikaci moderních technologií a každoročně registruje nejvíce patentů.
R53u56d47o61l96f 92S95t37a16r15y
A to nedovede nas zprivatizovany prumysl takove vlakove soupravy taky vyrobit? Nebo Cesko vyrobi jen sklad na nahradni dily
J82a83r21o23s69l59a17v63a 18K85o51m11b73e15r75c23o46v18á
Na první pohled je vidět, že je to Číňan.