Diskuze
Cizí kamiony přetěžují české silnice. Tuzemští dopravci nejsou schopni konkurovat Polákům či Rumunům
Děkujeme za pochopení.
Slavné MÝTNÉ BRÁNY jsou na prd, u CIZÍCH kamiónů by měl být přes GPS zpoplatněn celý tranzit přes ČR . U nás poláci a uk-čka jezdí přes vesnici, páč jim to ušetří tři brány. A to u nás na 80% dědiny nejsou chodníky !!! A starosta je bolševik, co na to kašle, že děcka a starý báby skákaj do příkopů když se řítí polskej napráskanej kamion 80-kou. Celou vládní diktaturu zavřít na Bory !!!
Čím více úředníků ČR má, tím huře celá země funguje. Neschopnost postavit víceproudou dálnici od severu k jihu od východu na západ a na tranzitu vybírat peníze je ukázková. Hlavně, že místní Slovani mají za prezidenta čínsko-ruského slouhu, který by chtěl stavět vodní kanál. Možná, aby měl kde pádlovat na gumáku.
Po 100 letech se stále více ukazuje, že opustit Rakousko-Uhersko byla hloupost. Se zdejším materiálem nikdy Rakousko nedoženeme.
K. Stržanovský
Když si západní státy stěžovaly, že jim Češi nízkou mzdou brali práci, tak jsem se na ně dívali skrz prsty. A teď se děje to samé nám skrz Poláky a Rumuny. :-)
Čína má v současné době 130,000 km dálnic a ročně přidává 10,000 km. Pokud by ČR stavěla dálnice stejným tempem na počet obyvatel, otvírala by ročně cca 70 km dálnic. V síti rychlostních železnic je naše zaostávání ještě mnohem větší. Přesto v Praze věří, že jejich ekonomický model je lepší.
Tak neni vsechno jen o ekonomice. jeste vetsi ekonomickou vykonnost by melo otrokarstvi. Ušetří se za mzdy, zdravotni a socialni.
A. Lisovský
Ono by mož.ná stačiko mít dokonalé dálnice, záložní trasy, tři pruhy D1, atd. Jak jednoduché.
Bylo by to fajn, ale lepší by bylo, kdyby se dostavěla dálnice z Olomouce na Hradec Králové. D1 by se značně ulehčilo.