Diskuze
Co s přebytečnými mýtnými branami? Část nejspíš skončí ve šrotu, další budou hlídat dálniční známky
Děkujeme za pochopení.
M. Sluka
Stále tomu nerozumím. Kamiony jsou sledovány pomocí přijímačů GPS, jejich aktuální poloha je posíláná jako datový balíček přes stávající sítě mobilních operátorů. Takže systém by měl vědět okamžitou polohu všech kamiónů každých několik minut. Vzhledem k přesnosti GPS dat není možné uhnout z povolené trasy, na které se vybírá mýto, bez toho, aby to systém okamžitě nezaznamenal.
Tak se to stále řeší s objížděním?
Řidič sjede z trasy a dostane mastnou pokutu na základě záznamu trasy v systému. Podruhé to neudělá. Nehledě na to, že ho okamžitě může stavět policie. Poslat hlášku o "zbloudilém" řidiči je zajisté triviální.
L. Kalič
Tak se řídí stát jako firma? Systém, jehož vybudování stálo miliardy, se vyhodí do šrotu.
Mikrovlnný systém byl zastaralý již v době svého budování. Satelitní systém umožňuje vybírat mýto i na okreskách. Toho se tenkrát dopravci velmi báli.
Všechny peníze utracené za mýtný systém a všechny peníze pro provozovatele mýtného systému jsou vyhozené prostředky, které zajisté chybí jinde. Pokud stát potřebuje vybrat extra miliardy, tak zvýšení spotřební daně na benzín + naftu o 1,- Kč/litr mu přinese ty samé peníze, jako mýtný systém. A jako bonus nemusí řešit objíždění placených úseků kamióny a podobně.
V. Kotas
Co by ? Nebourat, používat důsledně k plynulosti provozu, " nahánění " všech těch, co si myslí že jsou " pány dálnic " a nerespektují dopravní předpisy.
Poslanec Martin Kolovratník (ANO) před prázdninami navrhnul zdražit dálniční známky na 2000,-. Rozdávání peněz za nic úředníkům a důchodcům něco daňové poplatníky tvořící hodnoty stojí. ANO si kupuje své voliče a prodejné děvky bez páteře stojí v zástupu. Vstříc chudobě, vstříc řeckému stylu, volte ANO! Slovani. :-)))
Údaně každý rok, převede asi 2000 firem své sídlo z ČR za hranice. Jako obrana před místními parazity dobrý. Vyplatí se již od obratu 9 mil. korun. :-)