Coca-Cola však není první, která přichází s ochucenými kapkami. V této kategorii je pionýrem firma Kraft Food a její MiO. Kraft představil nový nápoj loni v březnu a rychle se na trhu objevily jeho kopie, včetně vlastních verzí supermarketů.
ČTĚTE TAKÉ: |
Kapky jsou velmi oblíbené, protože balení je malé, přenosné a lze ho snadno ukrýt v kabelce nebo zadní kapse. Na rozdíl od práškových nápojů se také lidé mohou snadno rozhodnout, jak moc si chtějí nápoj naředit.
Kapky bez cukru, se sladidlem
Nový nápoj bude stát zhruba čtyři dolary (téměř 80 Kč) a začne se prodávat na konci října. Na počátku bude mít čtyři příchutě, ale firma počítá v příštím roce s rozšířením nabídky. Stejně jako MiO i Dasani Drops používají umělá sladidla a mají nula kalorií. U nápojů s vyšším obsahem cukru je výroba tekutých koncentrátů obtížnější.
Coca-Cola věří ve velký potenciál nápojů v kapkách. Kraft uvedl, že prodej jeho nápoje MiO, jehož název je odvozen z italštiny, kde mio znamená můj, se v první polovině roku více než zdvojnásobil na 100 milionů USD, napsala agentura AP.