Diskuze
Čtyři z pěti chodců zemřou kvůli řidičům. Na vině je nepozornost, vysoká rychlost i více aut
Děkujeme za pochopení.
Miluju, když mi zombie čumící do telefonu vleze před auto. To bude asi taky moje vina, když ho sejmu.
J. Miksik
Kdyz vidim denodenně ty dementy co vchazi na prechod aniz by se rozhledli, protoze prece maji prednost, tak se ani nedivim. Kdyby zrusili 90% prechodu, mrtvych by ubylo.
P. Horák
hodinky nebo holinky nebo sprcka? je to je jedno, vse se nataahuje :)
P. Horák
dyt je to GERONT, co nam chce vypravet? cela ta automoto, co to je? jste k smichu :)
J. Lepka
Panebože, to je blábol! Už hezkých pár let tlučete lidem do hlavy, že na přechodu mají přednost, ale zmínek o tom, že existují i nějaké fyzikální zákony, je jak šafránu. Přesto si tzv. "dopravní odborníci" prosadili zase jen ústupky od řidičů a výrobců aut. Jen očekávám fundovaný výklad experta Humla, kolik životů by zachránila předběžná opatrnost a návrat běžců s praporkem před jedoucím autem, což by ještě jako bonus mělo dopad na elektromobilitu, páč pomalá jízda šetří baterky.
P. Horák
ty v*oe, tenhle typek skoncil se Skodou 120 ( a tu mam rad), co nam chce vypravet, proc se ho nekdo na neco pta, co to je? :) at proda hodinky co ma od zeny a jede na chatu, ale nepise nam nic a nelobuje za teror proti ridicum :)
P. Horák
P. Horák
Na vině je dle Igora Siroty z Ústředního automotoklubu též rostoucí počet aut a soustavné nedodržování rychlosti ze strany šoférů.
Ten titulek je bohapustý nesmysl, na celém světe žije několik miliard chodců, kteří denně musí někam chodit - to by podle logiky autora znamenalo, že během několika málo týdnů by celé lidstvo vymřelo - hezký den i autorovi
P. Horák
tak ucelem tohoto clanku je dalsi utazeni skrceni na krku a kulich ridicu. a samo, jezdi na kole :)
Je faktem, že kdyby chodci seděli doma, neutrpěli by zranění sliničním provozem . ve smyslu vaší logiky.