Diskuze
Dacia dobývá Česko. Domácnosti si koupily víc dusterů než jakýkoli model od Škodovky
Děkujeme za pochopení.
V14í19t67ě95z64s21l96a85v 55C66í31r93k76v67a
Tak Dacia je poměrně spolehlivá, protože používá starší ověřenou techniku Renault bez výstřelků a je velmi levná. Je ale pravda, že na to pak můžu s podobným výsledkem koupit i ojetého Renaulta. Protože chci menší spotřebu, rychlejší auto a nějakou elektroniku, Dacia by mi nestačila. Naopak Škoda je na úrovni, blíží se VW a ten má vnitřní výbavu téměř lepší než BMW či Mercedes stejné velikosti.
Dacia je obl9bená hlavně s SUV Duster. Jenže módu SUV jsem nepochopil, ani po tom co jsem si SUV koupil. Není ani pohodlnější, protože se sedí sice výš, ale ne rovně. Spotřeba velká, v porovnání s podobně velkými auty pokud jezdíte rychle a po dálnici je skoro o 2 litry vyšší. Myslím, že nás do SUV výrobci dotlačili nízkými auty z vysoko postaveným volantem. Kvůli této chybě designu (záměrné?) má člověk pocit, že má hlavu ve stropu tak si kupuje vyšší SUV.
Jedinou výhodou SUV je tak perfektní chování na sněhu u 4pohonu. Nejde jen o jízdu v terénu a sněhu (tam Vás vyhrabou), ale především na siln
M30i88l21a17n 75Š64t28o65f83a58n21i52k
Duster ma široke blatniky , preto pôsobi mohutnejšie , ako v skutočnosti je. Ale keď si doň človek sadne, tak ma pocitovo malo priestoru.
V74í92t48ě33z86s80l85a82v 22C60í43r51k49v96a
S Duterem nejezdím, ale to je problém všech SUV. Kvůli větším kolům mají SUV auta menší kufr a ve vnitř jsou krátká a i přes velkou šířku uvnitř větší šířku moc nemáte. Takže vzhledem k vnějším rozměrům jsou SUV uvnitř jen nepatrně vyšší, jinak nic. Holt ideální auta s rozumnou spotřebou jsou velikosti Golf, Octavie, nebo Ford Mondeo případně Superb (ten je u6 trochu dlouhý). Bohužel lidé to nepochopili a Mondea a další klasická auta limuzíny, ale i kombi střední třídy končí.