Diskuze
Dacia dobývá Česko. Domácnosti si koupily víc dusterů než jakýkoli model od Škodovky
Děkujeme za pochopení.
V65í91t87ě29z36s15l61a43v 25C81í69r83k88v17a
Tak Dacia je poměrně spolehlivá, protože používá starší ověřenou techniku Renault bez výstřelků a je velmi levná. Je ale pravda, že na to pak můžu s podobným výsledkem koupit i ojetého Renaulta. Protože chci menší spotřebu, rychlejší auto a nějakou elektroniku, Dacia by mi nestačila. Naopak Škoda je na úrovni, blíží se VW a ten má vnitřní výbavu téměř lepší než BMW či Mercedes stejné velikosti.
Dacia je obl9bená hlavně s SUV Duster. Jenže módu SUV jsem nepochopil, ani po tom co jsem si SUV koupil. Není ani pohodlnější, protože se sedí sice výš, ale ne rovně. Spotřeba velká, v porovnání s podobně velkými auty pokud jezdíte rychle a po dálnici je skoro o 2 litry vyšší. Myslím, že nás do SUV výrobci dotlačili nízkými auty z vysoko postaveným volantem. Kvůli této chybě designu (záměrné?) má člověk pocit, že má hlavu ve stropu tak si kupuje vyšší SUV.
Jedinou výhodou SUV je tak perfektní chování na sněhu u 4pohonu. Nejde jen o jízdu v terénu a sněhu (tam Vás vyhrabou), ale především na siln
M95i41l15a71n 25Š49t76o31f90a51n26i32k
Duster ma široke blatniky , preto pôsobi mohutnejšie , ako v skutočnosti je. Ale keď si doň človek sadne, tak ma pocitovo malo priestoru.
V24í95t77ě77z65s65l34a25v 79C85í39r77k92v66a
S Duterem nejezdím, ale to je problém všech SUV. Kvůli větším kolům mají SUV auta menší kufr a ve vnitř jsou krátká a i přes velkou šířku uvnitř větší šířku moc nemáte. Takže vzhledem k vnějším rozměrům jsou SUV uvnitř jen nepatrně vyšší, jinak nic. Holt ideální auta s rozumnou spotřebou jsou velikosti Golf, Octavie, nebo Ford Mondeo případně Superb (ten je u6 trochu dlouhý). Bohužel lidé to nepochopili a Mondea a další klasická auta limuzíny, ale i kombi střední třídy končí.