Diskuze
Na mýtném se vybralo už přes 50 milionů
Děkujeme za pochopení.
Marie Dubanová
platnost ?
jaký dáváme signál civilizovaným zemím, tím, že - je možné v demokratické zemi jejíž právní řád je "ošetřen Ústavou ČR" - jen tak z čista - jasna - a tedy protizákoně zrušíme - platnost dálničních známek, jejichž planost měla končit 31. ledna 2007, nejsme právní stát?Jakou máme - my jako občan - vůbec záruku, že v době platnosti nebudou najednou zrušeny všechny zákony??
Franta
Neschopnost
Systém dálničních známek a mýtného je klasickou ukázkou neschopnosti a nadutosti našich úředníků.
Čtrnáct dní před koncem roku nikdo z dopravců netušil, jakým způsobem bude platit za použití dálnice. Zda známkou nebo bude fungovat mýtné? Vyhlášení úředníků, že si dopravci mohou koupit jednotku na mýto a pak se uvidí, považuji ukázku naprostého nedostatku inteligence.
Koncem roku byl nedostatek dálničních známek. Kdo za to může? Tradičně nikdo. Nyní jsou na trhu nekvalitní známky. Kdo za to může? Tradičně nikdo. Známky špatně drží, špatně se koncem roku odstraňují.
A nyní budeme mít třetí systém placení na silnicích: satelitní. Komplikovanější už to být nemůže. A úředníci místo aby pomáhali, vymýšlejí nesmyslné systémy, které špatně fungují. Přibírají další úředníky, aby zvládli ten hrozný chaos. A noví a ještě hloupější úředníci, ten chaos svým nekompetentním jednáním ještě zvětšují.
Nakonec, když se sečtou náklady na úředníky, na všechny ty komplikované systémy, tak se zjistí, že tyto náklady jsou vyšší, než kolik se vybere na známkách a na mýtném. Přemýšlí vůbec někdo ve státní správě? Alespoň jednou denně na 5 minut?
jasánek
Nějak nám ale uniká smysl toho všeho
Nějak nám ale uniká smysl toho všeho. Mýto pro kamiony se na českých dálnicích začalo vybírat jako reakce na zavedení mýta v Rakousku a Německu, kdy kamiony začaly zvýšenou měrou jezdit přes území Česka. Fajn, mýto je už i v Česku. Poklesl provoz kamionů na českých dálnicích ???
carda
Re: Nějak nám ale uniká smysl toho všeho
myslim si ze poklesl a vratili se zpet na silnice nizsich trid
Dramon
Náklady na výstavbu
Vzhledem k tomu, že náklady na výstavbu jsou cca 22 miliard, tak už za 8 let je máme zpátky. Tak doufejme, že i poté bude tento systém funkční, aby i něco vydělal