Diskuze
Dopravcům hrozí zákaz vjezdu na dálnice
Děkujeme za pochopení.
Mirek
A tak začnou těžké kamiony a nákladní automobily ničit silnice I.třídy, po té II.třídy a
protože chybí finance na opravy a údržbu, tak jenom nevím, jak potom budou jezdit občané ČR a hlavně po jak kvalitních silnicích. Zařídit se to dalo i jinak. Každý ze šoférů ví kam jede, tedy při vjezdu na území ČR se podívá výběrčí mýta kam je určený náklad, stanoví poplatek a dokud není zaplaceno, tak kamión z prostoru pro mýtné nevyjede. Jaképak, že neplatí mýtné, že to obchází tím, že sjedou z dálnice a devastují silnice I.třídy aby se vyhnuli poplatkům. A nemuselo se vyhodit oknem do kapes KAPSCHE několik miliard a další miliardy vyhazovat. Nejsou to totiž finance politiků, ale občanů - daňových poplatníků!
Jan Zachrta
Legrace bude, až autodopravci začnou stávkovat za zrušení / snížení cen mýtného. Týden by to vydrželi, ale republika néééé...!
Mohamed
Re: Legrace bude, až autodopravci začnou stávkovat za zrušení / snížení cen mýtného. Týden by to vydrželi, ale republika néééé...!
Stavkovat, dopravci jsou soukrome firmy, takze moc nechapu jak si tu stavku predstavujete? To jako nebudou jezdit? No tak at nejezdi, konkurence rada prevezme jejich zakazky. A pokud zablokuji dalnici, tak tim pachaji minimalne prestupek, mozna i trestny cin.
VL
Demokracie
"Dodatečnou platbu, tzv. Post Pay, si zatím zvolila asi polovina z více než 90.000 vozidel", tak u nás si už může i náklaďák určovat, jak budou majitelé platit . Není potřeba pro práci novináře nějaká kvalifikace? Třeba umět česky?
V.Novák
Kdepak je slečna novinářka Petra´,
která tak geniálně odhadla na základě jednoho dne svátečního provozu, že se na mýtném vybere málo, kdepak 10M denně?
Je 10. tedy 100M bylo vybráno nejvýš za 9 dnů provozu... Drobátko se k těm průměrným 10 M denně blížíme, což? Dokonce zprava...