Diskuze
Ford loni rekordně prodělal
Děkujeme za pochopení.
v
Kam se Ford i GM hrabe na nasi CSSD!! S drobounkym rozdilem - jejich prusery nemusi calovat obcan!!!!
!!!
Tamifl
Re: Kam se Ford i GM hrabe na nasi CSSD!! S drobounkym rozdilem - jejich prusery nemusi calovat obcan!!!!
????
gzu
___________A DOST!__________
A DOST!
Vlada s neuveritelnou arogancii ZAKAZALA pondelni demonstraci PROTI RADARUM USA pobliz Prahy.
Je cas, vsichni NEONKOLOGOVE do ulic! Reknete to dal a vemte sebou klice!
29.1., 18:00 Vaclavak
Thyronx (Ford Motor Co)
Odstupne..
Zaroven s restruktulizaci ve Ford i GM, se vyplaci znacne odstupne ( az $140,000 na osobu) pri dobrovolnem odchodu od techto firem. A protoze odchazi desetitisice lidi, musi to byt nekde videt. Nicmene je to investice vyborna, obe firmy zestihli velmi podstatne a zaroven se pribiraji novi zamestnanci za nizsi plat. (Stavajici platy jsou na linkach ve Fordu neco pres $20.-/hod a remeslnici vesmes vsichni jednotny $32/hod.)
Prichazi nove rady aut, jak v GM tak ve Fordu (to auto v hlavicce clanku neznam - asi se vyrabi v Evrope a v USA by bylo neprodejne.) Planuji se dieslove motory, zcela nove rady aut Lincoln a Mercury u Forda a Pontiac,Buick,Chevrolet u GM. Obe automobilky potrebuji 2 az 2 a pul roku na to, aby mohly konkurovat japoncum. Japonci jak znamo vyrabi sve vozy v USA. Mazda je soucasti Forda ( z poloviny) a Ford jim predal vyrobu Mustangu. (Samozrejme se vyrabi jako Ford Mustang). Vsechno zle je k necemu dobre jak se rika: Konkurence a VOLNY TRH ma ridit ( a v USA ridi) kvalitu vyrobku a jejich cenu. Neni nic horsiho, nez uzavrit trhy zahranicnim automobilkam.
Yaroukh
Re: Odstupne..
Byl jsi na té zaměstnanecké předváděčce budoucích modelů? A jeslti jo, co tomu říkáš?
MRKEW
v budoucnosti
V budoucnosti se Ford znovu postaví na nohy. Nejen Ford ale celý americký automobilový průmysl, nové vynálezy a objevy,....
Mirek od lesa
General Motors je evropský Opel
Oba výrobci jsou na sestupu, protože japonská konkurence nabízí vozy s mnohem menší spotřebou a větší životností. Motory obou propadajících se koncernů dlouho nedosahovaly hodnot, které jsou dnes běžné. Zejména naftové motory končí mnohem dříve, než u konkurence, evropské vozy obou značek korodují nadprůměrně, potřebují mnohem častěji do dílny, což se rychle dozvědí potenciální zákazníci. Na internetu je dnes vše za chvíli vyhledané a přečtené.