Diskuze
Agenturám nestačí reklamní prostor v ČT
Děkujeme za pochopení.
Marie Dubanová
Vy máte starosti
a co takhle, že by se někdo pohoršil nad tím, že již více nežli týden nefunguje mejlová pošta - díky TELEFÓNICE a tedy firmě O2, na telefonním čísle : 800 123 456 se již týden ozývá : vážený zákazníku - v tuto chvíli mohou nastat potíže, a pak to pokračuje asi v tom smyslu, že se právě nyní "všichni" pokoušejí, toto malé nedopatření odstranit, předpokládala bych, že seriózní společnost se, a to alespoň na svých stránkách svým klientům omluvi, ale ani slovo...a jak to bude s odškodněním "poškozených" se také nikdo nezmiňuje...a kdy to bude opravené - rovněž ani písmeno?
Jirka
Nepaltíme přece za reklamu!!!
Když už musím platit daň ve formě kon.poplatku, tak rozhodně nechci platit za blbou reklamu. Zásadně odmítám koupit věci, jejichž reklama mne otravuje
david
Měsíční poplatek za reklamu
Už nyní je potřeba si uvědomit, že zákonem daný poplatek za užívání televize je pro klienta-uživatele televize něco maximálně nadstandardního: VŠECHNY PROGRAMY TV jsou prošpikovány reklamou. Čili platíme za monotónní reklamní nabídku v každé denní době, kdy je např. film přerušován reklamou již po cca 10 minutách. Mnohým to nevadí, někteří se rozčilují a na "bednu čumí dál", jiní už televizi ani nezapínají a JEN PLATÍ.
Kodl
Reklam je uz ted moc
Za bidnou nabidku CT a neustale reklamy platime. Mame se ted nechat terorizovat jeste dalsimi reklamami??? Prestanme platit!!!! Kdyz to udelame vsichni, nemohou nic delat!!!
Jarda
Poděkujte poslancům !
Kdo to zprznil ? Poslanci. Zrušili reklamu na ČT, bláhově se domnívali, že se rozjede 8 digitálních televizí a stačila jedna žaloba NOVY na digitální televize a je z toho co ? Odpovězte si sami ! No přece téměř monopol na reklamu na Nově a Primě a spolu s tím miliardové zisky (pro ně) navíc ! Zkrátka, co poslanci mohou pokazit, to pokazí. Mohli si snad uvědomit, že taková žaloba může přijít a uvědomit si,. že soudy v tomto státě jsou na roky a s nejistým výsledkem. Reklamu na ČT měli tedy rušit až po skutečném rozjezdu digitálních televizí. Místo toho nám zvýšili koncesionářské poplatky jejichž navýšení v podstatě kompenzuje zvýšené zisky Novy a Primy. Takže to platíme my všichni. Když po novém roce stouply ceny reklamy na komerčních televizích cca o 10-20 %, tak si musel každý rozumný člověk uvědomit, že tam, kde by bylo více konkurenční prostředí (a ne téměř monopol), by šly ceny naopak dolů. Dneska máme co jsme NEchtěli !
Janda
Re: Poděkujte poslancům !
budu trochu oponovat.
Státní televize by měla vysílat pouze na jednou kmitočtovém kanálu a ne se roztahovat za koncesionářské poplatky a ještě vybírat za reklamu. Ochoten jsem připustit druhý kanál digitální, ale nikoliv sajrajt několika kanálů za výpalné. Vám přijde normální, že např. divák se v 8:30 nedozví, jak dopadne diskuse, protože se přejde na kanál 24, který lze přijímat pouze v okolí některých velkých měst?
Ať si ČT drží jeden analog a jeden digitál a ostatní zbytek by měl být přísně komerční.
Občan
zrušit státní televizi
proč má mít státní TV 4 a více kanálů, proč má existovat zákonem nařízená platba za zábavu, o kterou nestojím, proč má být státní moloch živen z výpalného za vlastnictví přijímače, proč nejsou na pořady pro děti, pro neslyšící, pro menšiny vypisovány granty či standardní výběrová řízení ?? no protože by si 3000 lenošilů ze státní TV a spříznění politici nenahrabali
Palmáč
Chci jenom reklamu
Já bych v televizi vysílal výhradně jenom reklamy. Když dávají nyní mezi nimi kousek estrády, jdu si většinou uvařit kafe, abych se soustředil na další šoty. A nebo přepnu na jinou stanici, kde reklamy právě běží (často i zahraniční, abych měl přehled, co si koupím, až pojedu na výlet.
Olda
Zrušte televizní daň
Zrušte televizní daň a potom si reklamu vysílejte třeba 25 hodin denně.
Ach jo (bls1)
Vše podřízeno jednomu cíli
Je třeba ochránit investice do TV Nova.
Občan
Re: Vše podřízeno jednomu cíli
ano, TV Nova vydělá na reklamě více, než kdyby jí konkurovalo dalších xx komerčních TV - proto je třeba zrušit tenhle polosocialismus a přežitky jako je státní TV i státní rozhlas
jirkaR
Reklama nemuze zvysit cenu
Tohle je ale nesmysl: "Vyšší cena reklamy se následně promítne do růstu cen výrobků i do
strategií inzerentů. Sdružení chce alespoň částečně eliminovat hrozící
deformaci trhu s reklamou a její dopady na celou ekonomiku České
republiky."Cena reklamy přece nemůže ovlivnit cenu výrobku. Když výrobce nemá peníze na televizní reklamu, inzeruje prostě jinak, třeba v novinách. Nikdo ho přece nenutí jít do televize. A kdyby snad výrobce kvůli svým nákladům na reklamu zvednul ceny, pak riskuje, že zákazníci začnou kupovat levnější věci od konkurence. Čili tohle tvrzení není nic jiného než vydírání.
galapetr
Re: Reklama nemuze zvysit cenu
Cena reklamy se samozřejmě promítá do ceny výrobku. Nejde jen o TV reklamu.