Diskuze
Praga se pere s Tatrou
Děkujeme za pochopení.
RRK
Správně!
Nápravy a převodovky Praga jsou pro tohle auto nedostačující, to se vědělo už ve chvíli, kdy do Tatry dotáhli první vzorek. Původní nápravy nevydrží předpokládané zatížení, převodovka se rozpadne po cca 30 tis. km. Tohle vám potvrdí každý konstruktér, jen co si prohlédne dokumentaci!!!
Hlavně je třeba si uvědomit, že T810-1R0R26 není TATRA, ale totální zbastlenost, žebřiňák sestavený snad z dvaceti různých aut, kde hlavní slovo měli žabožrouti (Renault?) a Praga - IMHO si to u armády a minulé vlády dobře uplatili :-/ a Tatra, která to vlastně bude jen montovat, by si vyžrala všechny průsery, pokud by se to dalo armádě v původním (a hodně mizerném) řešení.
IDOL
JSME NÁROD RVÁČŮ! PRAGA SE PERE S TATROU, PRAŽSKÝ PRIMÁTOR SE PERE S ČOMOLUNGMOU A PROFESOR SE PERE SE .......
....... SVĚTOVÝM NEPOCHOPENÍM SVÉ A)EKONOMICKÉ, B)EKOLOGICKÉ, C)ARCHITEKTONICKÉ, D)EUROSTRATEGICKÉ AJ.............
PS ...... GENIALITY!
f-PRAG
ldy uz se probudite!!!!!!!!! zadny zahranicni investor a podobny nebude zakazdou cenu zachranovat,,!! Ceske podniky --- jste tu jenom jako lacina pracovni sila
co se divite, ??? dopada to ve vsech podnicich stejne , zahranicniho investora pouze zajima lacina pracovni sila a nejake slmouvy a zavazky vuci Cesku neplati , opacne musi Cech dodrzovat vse co podepise i jeste 100% nad ramec smlouvy!!!!!
Zahranicni investor ma sve obchodni partnery a ti sou pro neho nejdulezitejsi!!!!! Je to podobne , jako kdyz budete mit kamarada - tak pro neho udelate taky hodne , kdyz po vas bude to same chtit nekdo cizi tak se nepretrhnete!!!!!!!
Ale
Re: ldy uz se probudite!!!!!!!!! zadny zahranicni investor a podobny nebude zakazdou cenu zachranovat,,!! Ceske podniky --- jste tu jenom jako lacina pracovni sila
Hej Pragre - rekni nam jeste jednou jak blbi Cechacci kupuji v obchodech vodu v lahvich !
Josef
Vykyvne polonapravy !
Konecne se Tatra rozhodla opustit ty jejich archaicke vykyvne polonapravy. Vzdyt je nikdo na svete jiz nepouziva. Cely ten Tatrovacky podvozek byl tezky nejen vahove, ale take na vyrobni naklady. Pro informaci: kompletni radu naprav vyrabi madarska firma Raba z Gyoru. Jsou lacinejsi, vazi polovic a jsou uz v provozu i v USA!