Diskuze
Yeti se bude vyrábět v Kvasinách
Děkujeme za pochopení.
Michal
Mobil se 2 aktivními SIM kartami
Zdravím všechny, vím, že můj příspěvek sem nepatří, ale chtěl bych upozornit na velice zajímavý telefon se 2 SIM kartami, které pracuji současně. Jde konkrétně o typ E558. Můžete si tam dát libovolné operátory a tak mít v podstatě u sebe dva telefony. Vše si můžete prohlédnout na http://www.top-electronic.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.top-electronic.cz, kde o něj najdete patřičné informace.
Kanuk
Pár poznámek
1)Budoucnost patří vozům s velmi nízkou spotřebou. - Kde jste na to přišel? Já na ulici vidím, že každý druhý vůz je SUV. Na Mercedesy, Bavoráky atp jsou čekací listiny. To jsou vozy s nízkou spotřebou?
2) Na parkovišti jsem zahlédl VW Taurus. SUV, V8 motor. Dr Porsche, konstruktér Brouka, se musí obracet v hrobě.
3) Yeti je asi zmenšené vydání Tauruse. Ale mám podezření, že to bude "terenní SUV" jen pro silnice. Pro takové "koukejte, já na to taky mám".
Petr
Re: Pár poznámek
Snad Tuareg. Taurus je jméno tuším Fordu z šedesátých let.
Yarda
To je rána pro válečné štváče.
A kdy se ve škodovce začne vyrábět auto pro normální lidi za jakž takž normální cenu? Všímám si, že v poslední době na našich silnicích přibývají renaulty. Vzpomínám si že firma Renault měla o naši maldoboleslavskou automobilku také zájem, škoda že to tehdy nedopadlo, mohli jsme se vozit Škodou Thalia.
Magor Milda
Re: To je rána pro válečné štváče.
nul problemo, Thalia je stejně vyráběná v turecku, alespoň jsem u našeho Renaultáře v Písku četl různé štítky pod kapotou, pouze a výhradně turecky. Až se naučím i rumunsky, jsem zralý pro Logan, také Renault.
Ale jak to vypadá, zůstanu u Mercedesu, německy umím!
Magor Milda
Není už pozdě?
Každý Franta už dnes vyrábí SUV, budoucnost patří vozům s velmi nízkou spotřebou. To asi SUV nebude. Přesto má Škodovka šanci, pokud se ten vůz bude vyrábět opravdu solidně, jeho spotřeba zůstane nízká a bude jej možno odečíst z DPH (ta srandovní stěna za řidičem zase tak moc nestojí) pak najde zákazníky u stavebních firem, lesní správy a na českých horách.
f-PRAG
no proc asi tak bude se vrabet v CR - Kvasinach ??? jednoduse kvuli nakldaum na vyrobu - stale v CR je lacina pracovni sila -- nic jineho v tom neni
jen lacina pracovni sila OTROCI -----