Diskuze
Ženy: jsme jiné než v reklamě
Děkujeme za pochopení.
IDOL
ŽENY JSOU KVĚTINAMI ŽIVOTA! ASPOŇ NĚKTERÉ!
PS ..... NEJSOU VŠECHNY JAKO BÝVALÁ CHORCHÉHO ZUZA
Eva
Re: a videli jste to s Nikol Lenertovou???
Jezismarja, neni jeden z nich takovej ten vypatlanej svalovec z Vyhulenejch?? No je to sila ...
Petra Kubálková
reakce
jde totiž o to, že i reklamy upevňují naše představy o tom, kým máme být, jak se má chovat a vypadat "správná" žena a "správný" muž. Já nechci být stavěna do role vysmáte puberťačky, muži do role ňoumy, tak co vás tak pobuřuje? Myslím si, že prodej zboží se dá dělat i tak, že nesnižujeme muže ani ženy, protože přece jde o prodej zboží a ten opravdu příběh nepotřebuje. Vás neděsí, že si o vás myslí marketing, že když dá na obálku polonahou ženu, pravděpodobněji koupíte časopis nebo produkt? Mě ano. A to, že se role mnění a ženy jsou v příležitostech rovnější, je opravdu dílem v první řadě právě feministů a feministek .
slon75
Re: reakce
Anebo je to prostě poptávkou po agilních lidech? Nemám nic proti tomu, když je schopná žena v zodpovědné funkci, bohužel při práci potkávám kvanta žen, které nejsou na své pozici díky svým schopnostem, ale prostě proto, že byly bezohlednější než ostatní.
A řeknu vám, že jednat s takovou namyšlenou a přitom neschopnou rádobymanažerkou, která "všemu rozumí, ale nic neumí", je pro obchod neštěstí.
fakt
hmm klasicke socialni inzenyrstvi
je to klasika pro bohatou spolecnost, ktera diky nejruznejsim socialnim davkam umoznuje krasny zivot na dluh... takze ve vysledku je tu generace zen, ktera je vhodna akorat ke kratkemu sexu a pak rychle pryc, protoze nemaji tuseni proc mit rodinu s muzem. vzdyt stat uz zaridi aby platil a tech dalsich chlapu je taky dost. no takze dostavam dojem proc jako chlap mam stat o zenskou ktera ma s damou spolecne pohlavi pohlavni znaky a chuva se jako chlap.
je docela smutne, ze podobne feministicke organizace dostavaji statni finance - viz feministicky ustav(ehm oficialni nazev je sociologicky) akademie ved.
Milan
Přesně jste to řekl.
Přesně. A přesně tak je to i v těch pitomých teleseriálech, co na ně ty slepice furt čučí.
kolokol
jestli nekoho
poburuje zobrazeni zen (muzu) v reklame kvuli tomu, ze se s predstavovanou roli nemuze identifikovat, tak by se mel nad sebou zamyslet. Primarni je prece nabizeny produkt a ne pribeh, jestlize jsem rozhodnuty /a si poridit inzerovany produkt tak me opravdu nezajima podpurny pribeh.
slon75
Re: jestli nekoho
Ale vyprávějte to ublíženým ješitkám, jejichž sebevědomí je vyšší než jejich schopnosti a svůj relativní neúspěch svádějí na "nerovnost šancí".
Už to vidím, za chvíli se člověk bude muset bát zaměstnat schopného chlapa, aby ho neschopná ženská nežalovala pro diskriminaci.
Ron
Gender
Nechci házet špínu na ty ženy, co pracují v různých "gender" institucích (osobně jsem přesvědčen, že za zástěrkou "gender" se neskrývá nic jiného, než jak prosazovat ženy na úkor mužů, co to jde). Myslím si ale, že dělají naprosto zbytečnou práci. V posledních letech se role mužů a žen tak vyrovnávají, že se o tom dřívějším generacím ani nezdálo. Ženy se dnes prosazují ve společnosti daleko více, než kdy v minulosti. A nepotřebují k tomu žádné umělé kvóty, ani Gender studies. Ani "rovné příležitosti", které ženy už dávno mají.
zbynek
Chudáci Němci!
Chdáci Němci.Ti to dopracovali. Jejich peněžky drží lakotné ženské....Cituji: ..."V Německu nenajdete muže, který by si sám koupil ponožky,“ tvrdí Jaffé. "
Eva
Re: Chudáci Němci!
Z cehoz plyne, ze by oko tretina Nemcu chodi bez fusekli - nejmin tretina dospele populace jsou totiz v Nemecku "single" :o))
Ta zenska, co tyhle perly trousila, ma taky dost
iva
Co vadí mně
Nejsem feministka, ale spousta reklam mě z ženského hlediska štve, ne že jsme zobrazovány jako matky, či u vaření, proč ne, stejně je většina techto prací na nás. Ale pokud je reklama založená na dialogu muže a ženy, tak většinou vyzníváme jako pitomé, hašteřivé nány, které mužským otravují život, a které je nejlépe vyfouknout a srolovat. Ještě jsem neviděla reklamu, která by zobrazovala nějakého mužského v tak negativních rolích. Klady a zápory máme rozděleny mezi pohlaví stejnoměrně, tak proč to tak není v reklamě.
Daud
Re: Co vadí mně
Co treba ta reklama na sdruzeni ochrany spotrebitelu (takove to "ja znam svoje prava"), kde roli ochrance rodiny musi po muzove selhani prevzit zena? Nejsou timto muzi degradovani na uroven neschopnych troubu?
marwin
o cem je reklama?
Reklama je delana tak aby oslovovala co nejsirsi spektrum kupujicich. Tj. pokud nekdo udela reklamu kam bude davat atributy ktere cilova skupina nechce - ztrati zakazniky a prodela. Takze pokud opravdu vetsine zen vadi rekalmy na vyrobky pro zeny s erotickym aj. podtextem, nemusi kupovat vyrobky a takto onu spolecnost donuti zmenit reklamni image. Ja s reklamou problem nemam. Snazim se ji vystavovat minimalne. Ty genderove stereotipy se celou reklamou tahnou jako cervena nit. Ale ty se tahnou celou medialni sferou. Zkuste si projit web nejakych novin a uvidite onu koncentraci hracek pro dospele a burvaru a modelek atd. atd. atd. Je to hloupe, je to jiste i pro zeny ponizujici ale proc tedy tzv. casopisy pro zeny, kde se to gender kyci jen hemzi maji takovy prodej? A cilovou skupinou jsou tam prave zeny. Na prvni obalce usmevava celebrita - obsah je rozdelen mezi "pravdive" pribehy od trpicich zen po zeny co jim utekli mazele atd. (to je taky stereotip jak Brno), dale nejake ty receptiky (dnes hlavne to bio ze...), davka krizovek, reklam na kosmetiku kde se to prave nehemzi reprezentativnimi vzorky zen z lidu atd atd atd. Zijeme v zajeti stereotipu, ale je jen na nas jak se k nim postavime. Je tu totiz nekolik podstatnych faktu. Mame moznost volby a take projevu. Muzeme se rozhodnout divat se, nedivat. Kupovat, nekupovat. Vysvetlovat a poucit deti o tom, co je medialni realita a jak se projevuje. Zakazovat reklamu je nesmysl.
Ron
Re: o cem je reklama?
Celkem souhlasím, ale jen bych doporučil psát stereotyp tak, jak se správně psát má, tedy s tvrdým "y".
Daniela
Reklamy se mi hnusí všechny.
Mám už na ně reflex, jedno co v nich je.
Co doporučují, v 99 procentech případů nepotřebuju ani náhodou. Je taky vesměs obzvlášť drahé, neb zaplatit reklamu musí. A k dovršení všeho často úplně pro kočku.
L
Kupte si kosmodisk
Tak si kupte kosmodisk a bude vam bajecne jako Nade Urbankove. Opravdu.