Diskuze
Stáří vozu určí slevu na dani
Děkujeme za pochopení.
Martin
Neustále z nás dělají pitomce
Pokud státu leží na srdci čistota ovzduší, nechť diferencuje daně podle toho, jakou skupinu automobil splňuje, třeba Euro 3, Euro 4, Euro 5 atd.
Povšimněte si však, jak z nás zase dělají pitomce, kdy nebezpečí pro ovzduší má představovat STARÝ automobil, nikoliv automobil ČOUDÍCÍ. Auto staré 5 let prokazatelně splňující normu Euro X přece vypouští stejně škodlivin, jako nové obdobné auto splňující taktéž normu Euro X, dle návrhu vlády ovšem to 5 let staré auto z principu čoudí více, jak zbrusu nové.
čtenář LN
Další zelená blbost do praxe....
Místo aby policie vyřadila z provozu auta nadměrně znečišťující ovzduší (kouřící diesely bez ohledu na stáří), zelení pitomci zavádějí další daně....
budka
opet zeleny nesmysl
Tak nove auto, ktere vypousti o takrka neznatelny dil skodliviny mene nez 5lete auto. Je ovsem mnohem drazsi a co stemi starymi / ty skonci na srotacich a znecistuji zivotni prostredi jinak amnohem vyce. Je to skryte plytvani (vehemntne podporovane vyrobci novych aut)
pátek
EURO 3
Tak, že jestli tomu dobře rozumím, tak Mercedes zakoupený před 6 lety mě diskvalikuje a budu muset platit silniční daň, přesto že loni zakoupeny Mercedes má stejné technické parametry a cerifikát EURO III. A vpřípadě, že prodám jeden stejný, ale jen starší, tak bych neplatil. Co to má co společného s ekologií? EURO III je stále EURU III.