Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nenechte se v bazaru oklamat

Riziko, že při koupi ojetiny narazíte na kradený automobil, je překvapivě vysoké. Přibližně každé páté kontrolované vozidlo nemělo zcela správné identifikační znaky. Jak tedy nenaletět autobazarům?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr B.

20. 2. 2008 22:33
hm

Nedávno na jednom z těchle mediálních portálů bylo, ať neobviňujeme autory článku z reklamy. Ale vzhledem k tomu, že až na reklamu na Cebio neobsahuje ten článek vůbec nic kloudného, tak tady se přikloním spíš k tomu, kdo asi tak autorovi zaplatil za takovej paskvil.

Co to je za blbost poznávat kradené auto podle roku výroby pásů, motoru a oken ? Kdyby si radši autor dal práci a napsal opravdu něco pořádnýho, odkázat někoh na jinou stránku a na služby nějaké soukromé firmy - tohle je fakt humus na okamžité rozvázání pracovního poměru.

Ještě se tak letmo dívám na všechny reakce a dole a koukám, že jsou téměř všechny proti kvalitě článku. Tak sem rád, že sem se taky přidal.

0 0
možnosti

Magor Milda

13. 2. 2008 20:40
U všech značkových vozů jsoe výrobní data od 1992

v databázi výrobce. Sdělíte-li Ident. Nr., dostanete sdělení, kde stojí všechno o vyrobeném autě. Barva, druh karoserie, převodovka, motor, výbava jako stacionární topení, klima, střešní okno, kód rádia. Pokud má auto třeba německou registraci, stačí policii zadat SPZ a dostane z policejní databáze kompletní a podrobný popis vozu. Takže čorky jsou okamžitě poznat.

Můj známý si kdysi u jednoho známého bazaru v Praze objednal Mitsubishi Pajero. Bazarista slíbil, že to do 3 týdnů seženou. A opravdu, stálo tam krásné Pajero Sport. Přihlášení do provozu proběhlo hladce, ale když si můj známý v tom techničáku počítal, divil se, že tam je 5 dveří a jeho koníček má jenom 3? Potom měl automat a ne přehazovačku, jak stálo v papírech. Nějak mu došlo, že ty papíry nejsou k jeho autu a tak to chtěl vrátit, ovšem také peníze. Soudili se o to přes rok, s velkou dávkou štěstí ty peníze dostal ale co se s tou čorkou dělo dále, nevím.>-

0 0
možnosti

Haonza

13. 2. 2008 15:03
Kecy pro blbé.

Cílem tohoto pitomého článku je snaha vzbudit nechuť k ojetinám a zvýšení počtu koupených nových vozů. Že se nestydíte psát takové kraviny!

0 0
možnosti

Jindra

13. 2. 2008 11:25
Nevyznám se

dokonale ve zdejších předpisech. Rozhodně ale platí u našich sousedů, že o čísle motoru se nemluví. Motory se mění, tak říkajíc, jako ponožky. Rozhodující je a není důvodu proč by to u nás mělo být jinak, jen číslo podvozku.

Číslo motoru je dobré jen pro jeho specifikaci při nákupu jeho dílů a v krajním případě k tomu, aby někdo do litrového auta nenamontoval třílitr a tím šetřil na daních či pojistném.

0 0
možnosti

SelskýRozum

11. 2. 2008 21:15
Jak tedy zjistime, zda jde o kradene vozidlo?

Jak tedy zjistime, zda jde o kradene vozidlo, to jsem se v clanku nedozvedel. Je hezke, ze zjistim, zda souhlasi rok vyroby a par dalsich udaju, ale znamena, ze kdyz souhlasi, tak neni kradene? Neznamena. Znamena, ze kdyz rok vyroby nesouhlasi, ze je kradene? Treba take ne.

0 0
možnosti

Praotec

11. 2. 2008 18:10
Proste

Ceska delba prace a zadne zvysovani produktivity muze primest dobre vysledky i ten co jenom kradou.!!R^:-D

0 0
možnosti

.

11. 2. 2008 17:08
Ha ha ha

Vzhledem k zaběhnuté praxi je servisní knížka tak maximálně vhodná tak na vytření p....e, když nic jiného po ruce není.

A to nemluvím o článku jako takovém, který je pouhé PR.

0 0
možnosti

Lucius Malfoy

11. 2. 2008 16:24
Moc pěkné PR

pro Cebii. Nikde jsem nenašel, že je článek označený jako reklama ...

0 0
možnosti