Diskuze
Kamiony jely před havárií příliš rychle
Děkujeme za pochopení.
U Fleku
dobre jim tak a nam jeste lip
Tak se chechtaji cesti miliardari -tunelari . Jo ono kdyby tech 2000 miliard ktere narod ztratil vytunelovanim/znicenim prumyslu byly aspon zcasti k mani pro obnovu/vystavbu infrastruktury...mohla byt z Prahy az do Bratislavy rozsirena sestilajna s pridanymi stoupajicimi useky pro kamiony.Takhle se akorat na chatrajici prekazkove draze D1 staveji ramy,kamiony zavodi, vybira mytne a kde nic tu nic....po 20 letech je do Ostravy stale jen kozi stezka.Takze domocesi jak jste si ustlali tak se bourejte.....hlavne at Vam k tomu zehna taticek Klaus
Ligh
problem je uplne v necem jinem
Smeju se vsem co nadavaji na kamiony, protoze bez nich by se asi nevysrali. D1 je proste nevyhovujici soucasne zatezi. Chybi 3. pruh a vystrazny system. Havarka se stat muze a bude se stavat, ale jak je mozne, ze 45 minut do sebe auta vrazeni aniz by je nekdo varoval?
CR investuje do novych zakonu a bodovych systemu...okolni staty do kvalitnejsich silnic.
Zdenek Dostal
Re: problem je uplne v necem jinem
Tak to pekne kecas. Akorat by si nemoh nas rozcapanej clovek vybirat z deseti druhu papiru a mel by jen jeden, ale tolik transitni dopravy je uplna zbytecnost. Dneska se vozi vsechno odevsad a polovina zbytecne.
A druha vec je, ze 60% kamionaku ma IQ sumici travy a krom koni a toho, kolik jim to jede neznaj nic. Nejaka kineticka energie, hybnost, odstrediva sila a to, ze proste musej taky zstavit jim nic nerika. Hlavne ze mu to jede 93 a muze predjizdet toho, co ma omezovac na 91
Leon
Jak jezdili řidiči v Teheránu
Každý si hlídá předek a pravý bok - máli jej při karamboláži poškozený, potom je vinný a platí - když někoho poraní, či zabije, přichází vyrovnání typu :"oko za oko" - už jen pouhá přítomnost policie při karambolu znamenala velké finanční trampoty
mirek
copak tomu asi říká pan pohl?
když nedávno tvrdil, že v internetových diskuzích všichni jenom nesmyslně nadávají na kamiony a cikány...možná to ti vulgární zoufalci nedělají jen proto, aby někoho anonymně urazili...
Yarda
V kamionech by IMHO měly být tachografy ze kterých
by se rychlost těsně před nehodou měla dát zjistit. Pokud je tomu tak, nebylo by možné řidiče co před nehodou jel rychleji než měl považovat z tohoto důvodu za spoluviníka nehody se všemi důsledky z toho vyplývajícími?
Moje bolševické Vysokoblahorodí
Bubik
Další hovado je Bubik, který obhajuje kamionovou dopravu. Blbe, pekárna je nebo se dá postavit v každém městě či větší obci. Ježíšmarjá Ty nahoře to vidíš, proč jsi stvořil takovéhle blby a hovada, to snad není možné!
Moje bolševické Vysokoblahorodí
Kamioňáci
Neznám větší hovada než jsou majitelé kamionů a jejich řidičští slouhové. Vychodili z námahou 7.třídu základní nebo zvláštní školy, ale na silnicích a při počítání faktur nebo najetých kilometrů jsou Einsteinové. Zabalte si ty svý bedničky na měření mýtného do alobalu a táhněte do prdele komouši zasraný!
Aha, zase genius.
Re: Kamioňáci
Vážený! Můžete to také zkusit. Máte vůbec řidičák na náklaďák?
isis2000
no to je ale prekvapeni
to bylo jasny od zacatku ... vysoka rychlost navic v rozporu s podminkami a stavu vozovky ... a ti prasaci v kamionech nejezdej uz mnoho let 80, to je dusledek lenosti a mizerne prace policie z ...cela bezna rychlost kamionu je totiz 100-110 a jeste blikaj a troubej ... hovada
JaS
Bezpečná vzdálenost:
když si uděláte rozestup, který je bezpečný, tak se tam nacpe hovado a máte po rozestupu.
solitus
Re: Bezpečná vzdálenost:
Tak musi clovek zpomalit, aby se rozestup znovu vytvoril, zase se tam nekdo nacpe, az jsi nejpomalejsi ridic, tfujtajksl :(
Neni nad to kdyz je silnice prazdna. Ale na druhou stranu, pred 15-20 lety vetsina ridicu jezdila MNOHEM pomaleji, nez by bylo pro plynulost vhodne, dnes je to vyrovnanejsi (bohuzel ale jen spise u Prahy a ve vsedni dny).
Bubik
to jsou ale žvásty
cituji: deset minut před nehodou jelo 79% osobních aut v rychlém pruhu a 39% osobních aut v pomalém pruhu přes 110 km/hod. To znamená, že jeli ale v limitu, ne?
Dále se píše: sníh se nasypal během čtyř ( ještě jednou čtyř) minut. I kdybychom připustli, že nehoda se nestala hned, tak to měření osobáků bylo PŘED sněžením, tedy v době, kdy byla silnice sice vlhká, ale bez sněhu......
Co tedy řidiči porušili tím, že PŘED sněžením jeli po mokré dálnici mezi 110 a 130 kilometry za hodinu?