Diskuze
Škoda zrychlí a sníží počet dodavatelů
Děkujeme za pochopení.
Tomas
Jednou
Systém snižování cen je strašná chyba, honba za okamžitým efektem. Nízkonákladové letecké společnosti už na to přišly. Je tam vymeteno. Když se sníži cena, sníži se přidaná hodnota, sníží se daně, sníží se objem mezd, sníží se kupní síla lidí kteří si to mohli koupit. Majitelé chtějí ale stále vyšší zisky, mladé milenky jsou drahé. Je to neřešitelný kolotoč a strašně zrádný. Jednou na nic nebudeme mít, budou nulové náklady a nulové zisky a budem si všechno navzájem půjčovat. Kozu za ovečku.
Daniela
Poznámka k čínské představě o výrobku
Ty desítitisíce obětí při posledním zemětřesení v Číně se dají přičíst na konto čínské kvality. Viděla jsem v televisi snímek, jak nějaký číňan drtil v jedné ruce! kus betonu ze stavby školy, která spadla.
Číňané se snaží kopírovat, ale všechno se jim nedaří. I když okopírují vše do mrtě. Vždycky něco přehlédnou.
Japonci by mohli snadno přesunout část své výroby aut do Číny. Ale nedělají to. Po zkušenostech. Volí raději Filipíny nebo zatuchlou Indii.
Mirda
Rovnou cinske auto
Co si pocne Skoda, az zakaznici za par let zjisti, ze Skoda je plna cinskych dilu, a ze original Cinske auto pouziva ty same dily, jako jejich nova Skodovka, akorat ze cinske auto je o tretinu levnejsi ?? Myslim, ze se ke Skode zachovaji stejne, jako se dnes Skoda chova k neazijskym dodavatelum - odejdou od ni (slusne receno). Co ale vubec nechapu - Skoda chce zrychlit vyrobu a proto se chysta nahradit evropske dily dovazenymi dily z Azie tj. z druhe strany zemekoule. Asi to budou dovazet stihackou. Trochu to pripomina filozofii - "nechci slevu zadarmo".
Septisin
...
Já fakt nevím na co ještě Evropská unie čeká - vše co pochází z asie zdanit na max. Polovinu těch krámů co se sem vozí stejně nepotřebujeme - ta rozežranost musí skončit.
Petr
A sakra..., začátek konce
Balím kufry a letím na měsíc, tam čína ještě nedodává...