Diskuze
Nová škodovácká lokomotiva je hotová
Děkujeme za pochopení.
Holcknecht
Kulový
Neni schodná se Simensem. Podvozky a přenos tažné síly je odvozen s asinchrona. Tento stroj je spíže pokračovatelem asinchrona. Asinchron byl prototip vyvíjený v osmdesátých letech. Šlo o první lokomotivu s asinchronními motory.
f-prag
ale ma smulu ,,, lezeme do prdel. Rakousku !!!!!
takze se nebude preprahavat na hranicich a v Cesku bude jezdit rakouske likomotivy a hadejte od ktere fyrmi SIEMENS prece !!!!!!!!!!! to budeme uz platit Rakusakum i za lokomotivy !!!!?????? a ty keci, ze se usetri na preprehani !!!!!!
to joooooooooooooooooooooooooooooo
ta lokomotiva je pry rychla !!!! TO NAM JE TAK AKORAT NA PRT!!! PROTOZE V CESKU SE MUZE JEZDIT POUZE 160km!!!!!! TO UZ JSME V DRAHACH PRODELALI ""KALHOTY"" UZ NA VYSTAVBE KORYDORU PRO DRAHY -- ktere sice mame stavene na ruchosti kolem 300 km.. ale v celem cesku ani nahodou ty vlaky nemohou jezdit takovou rychlosti mohou pouze 160km a to jen na par kilometrech ______ DOVEDETE SI PREDSTAVIT, KOLIK BYCHOM USETRELI , KDYBY BYL PRI REKONSTRUKCI SNIZEN ZAKLADNI PARAMETR BUDOVANI KORYDORU Z 300km.... na spravnych 200km!!!!
ale coooooooooo , jsou to prece drhy -- to muze byt velka cerna dira!!!!! MODRI MUZICI maji stejna privilegia v CR jako ZELENI MUZICI !!!!!!!A STADO VOL. v CR jim to zere......
Jana
Re: ale ma smulu ,,, lezeme do prdel. Rakousku !!!!!
Siemens tady asi těžce lobuje všude, vrtule na kopcích, atomka = počítám, že ty rakušácké opičky na šraňkách financovali oni, anžto havloidi se tehdá zpaktovali s krachujícím Westing Housem, ohledně těch předělávek a paliva,
a Siemensáci z toho byli per-plex
eonwe
tu bych nekoupil
Tuhle lokomotivu bych si nikdy nekoupil, bude z ní špatnej výhled, není červená a hodně se kradou
happy
Re: tu bych nekoupil
Na to si přišel prosím jak,že z ní bude špatný výhled???
Laco
Nic noveho pod sluncem.
Siemens lokomotivy rady ES 64 U4 ma ctyri pohony 15KV/16,7Hz AC 25 KV/50Hz AC 3KV DC 1,5 KV DC Provozni vykon 6400KW pohony jsou original Siemens. Tyto lokomotivy rady ES 64 jezdi uz par let po evropskych zeleznicich. Bombardier ma taky lokomotivy na tri pohony typu TRAXX F140 MS.
yaqub
Re: Nic noveho pod sluncem.
Myslím, že hlavní předností není fakt, že jsou třísystémové. Byť i v tom má Škodovka jedno +, protože na všechny 3 systémy jí stačí jeden sběrač (byť má samozřejmě 2). Hlavní jsou asi poměrně nadprůměrné trakční motory, torzní pevnost skříně i deformační prvky. Sice se nedá říci, že bychom vynalezli něco nového, ale pokud se ve velimi nerozsype, bude konkurenceschopná na evropském trhu a to je po 40 letech komunismu úspěch :-)
Klika
Takove lokomotivy uz davno jezdi po evrope.
Lokomotovy na tri druhy elktrickeho pohonu uz jezdi po evropskych zeleznicich a to uz od par vyrobcu. Problem je v tom ze nikdo nechce pustit cizi zeleznicni spolecnost na sve zeleznicni site.
American Northlander
Zveřejněno před Czech Raildays 2008 Ostrava 17.-19.6.2008...
Dle mých informací, ta lokomotiva existuje zatím jen na papíře. Ale chápu, že je to politický úkol mít pro ČD lokomotivy od Škodovky za každou cenu... .
yaqub
Re: Zveřejněno před Czech Raildays 2008 Ostrava 17.-19.6.200
Ty informace jsou drobet prošlé. Sám jsem před rokem viděl na vlastní oči sváření skříně.
Magor Milda Mgr. etc.
Motory zřejmě běží na ty tři kilovolty stejnosměrné
navíc tedy musel být řešen transformátor a usměrňovač pro 16 Hz i 50 Hz, což snad není dnes s thyristory tak obtížné. Regulace musí být zřejmě na obou větvích, stejnosměrné i střídavé, takže se to bez počítače asi neobejde. V dobách, kdy každé moderní osobní auto takový počítač má, jde pouze o vytrvalost a spolehlivost, zde bych Škodovákům důvěřoval. Užitné vozidlo nemusí mít sexy čumák nebo zadek, to přenechejme Renaultům. Hlavně, aby ještě po dvaceti letech spolehlivě sloužilo. Samozřejmě není problém, ten předek nějak dravě nakašírovat, ale proč?
Bidlo
Re: Motory zřejmě běží na ty tři kilovolty stejnosměrné
Milý vzdělanče, pomocí "thyristorů" sice lze střídavý proud usměrnit ale s diodami to jde daleko jednodušeji. Prozradím vám sladké tajemství, regulace je pouze jedna. Napětí z troleje se v případě střídavé trakce usměrní (u stejnosměrné to jde přímo) a z tohoto se napájí měnič, který řídí asynchronní trakční motory, měnič vyrábí napájecí napětí o konstantní velikosti s proměnným kmitočtem, což umožňuje regulaci otáček trakčních motorů a tím i rychlosti lokomotivy.
Honza z Prahy
Tak
jsem si bláhově myslil, že největší pitomci se vyskytují na Novinkách. Mýlil jsem se.