Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Smlouva? Možná po medaili

Může zisk medaile z olympijských her přinést českým sportovcům také zajímavé marketingové smlouvy? Podle oslovených reklamních odborníků to není tak jednoduché. Využití sportovců v marketingu je totiž podle nich v Česku stále dost amatérské.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeff

11. 8. 2008 13:27
Že zrovna Fabrika...

Tedy že zrovna pan Holub z Fabriky se bude vyjadřovat o nevhodnosti výběru osobnosti a souhry s ideály zadavatele... Vzpomeňme pana Rodena a reklamu na Unicredit. Prý ho vybrali proto, že "vždy si šel za svým vlastní cestou". Tedy individualita? Jedinečnost? Originalita? Tenhle nápad ale Fabrika měla použít u jiného zadavatele, než u banky, která přišla a kvůli své jednotnosti, unifikovanosti a konformitě zničila nejstarší název bankovní instituce v ČR (či dokonce v CEE???) - Živnostenská banka. Místo Rodena spíš měli najmout armádu nerozeznatelně podobných lidí a italského šéfa s rudo-bílou vlajkou v čele, jak dupají po národních a zaběhnutých značkách, které svojí "jedinečností" Unicredit ničí.

0 0
možnosti