Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Passat CC dokáže rozdělit názory

Stylově zaměřená verze Volkswagenu Passat má nezpochybnitelné kouzlo. Jak jezdí jeho naftová verze?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smidl

31. 5. 2009 11:40
PASAT CC

Dobry den co poradite nez koupim pasata cc,nake zajimavosti a zkusenosti s pasatem cc

0 0
možnosti

jirkaK

5. 4. 2009 9:15
co to je zač ?

bože to jsou pindy. Tyhle děsně emancipovaný žeru. To je jak kdybych přišel do kosmetickýho salonu radit ženskejm, co si maj naplácat na hubu.   

0 0
možnosti

Cizinec Nenasinec

13. 12. 2008 11:19
Dalsi smutna parodie

Dalsi smutna parodie, tentokrat na Mercedes CLS. VW se uz stal synonymem pro neinventivni design a ultrakonzervativni zamereni. To ze se jeho nudny a pro to co nabizi predrazeny modely porad solidne prodavaji v Evrope ja osobne vidim jako dalsi dukaz krize a mentalni stagnace tohoto kontinentu, protoze by ukradnout designovy napad od nekoho, pak z toho napadu udelat nudnou parodie, a pak jeste nekolik modelovych generaci delat dalsi surogaty kteri se s designoviho hlediska spis muzou oznacit jako facelifts nez jako novy modely (viz. Golf, Passat, Octavia, Fabia, temer vsechny modely Audi az na par vyjimek, atd) za normalnich okolnosti a u esteticke gramotnich zakazniku nemelo byt trzne uspesna strategie. To ze ona to prece min ci vic je, podle me svedci o tom ze EU davno ve velke mire ztratila jak impulz ktery by je hnal dopredu, tak i jakysi esteticky cit, a, naposledu, taky "tridu" (nejsem jisty jestli je to spravny preklad do cestinu anglickiho "class", ale budiz) a styl. Stali jsme se stadem blbych, sedych socialistickych ovecek ktere poslusne nakupuje nudny, osklivy a predrazeny VW-vozy a ekonomicke a spolecenske kolektivne stagnuje a klesa smerem tretiho sveta... Diky bohu ze i v takove Evrope porad existuji BMW, Mercedes, Maserati, Alfa Romeo nebo Peugeot, jinak bych opravdu myslel ze neni zadna nadeje a ze budoucnost jiste  bude stejne tak smutna, trapna a nudna jako temer kazdy novy model z koncernu VW.

0 0
možnosti

Hugo aka Certik Bertik

12. 12. 2008 22:57
0 0
možnosti

Magor Milda , Mgr. etc.

12. 12. 2008 17:24
Mezi SUV, normální limuzínou a kupé je hlavní rozdíl odpor

vzduchu. Ten stojí také palivo. Také bych měl chuť na o něco vyšší vozidlo, jako třeba Touran, lépe se do něj nastupuje a přehled okolí je lepší. Ještě více zvyšuje spotřebu druhá poháněná osa. Musím občas projet několi set metrů po zasněžené lesní cestě. Pořídit si kvůli tomu ale brutální vozidlo jako Hummer neberu ani v úvahu, to si jednou za rok raději s lopatou tu cestu proházím, nebo si pořídím sněhovou frézu, to přijde o hodně levněji. Zbytek roku mi optimálně slouží Mercedes E270CDI, nízký, aerodynamický a pohodlný vůz na delší cesty. Shora uvedenou spotřebu 6,4 l na 100 má v dlouhodobém průměru také, i když má 170 HP. Těch maximálních 220 s tím nejezdím, mně stačí 140 ale při předjíždění je těch 400 NM velmi znát, vystřelí i přes svou váhu kolem 2 tun jako hadimrška, na té jsem kdysi dělal autoškolu.

0 0
možnosti