Diskuze
Hon na neplatiče ručení
Děkujeme za pochopení.
Drel
Povinne ohlaseni.
Bez sjednani povinneho ruceni nejde prihlasit auto nemuze nikdo dostat spz. Kdyz nekdo neplati pojistku to je jedno jestli jezdi nebo ne tak mu musi policajti odebrat spz. plus pokuta a doplatek dluzne castky a ne nejaka pojistovna bude nahanet neplatice. Pojistovna ma povinnost ohlasit policii ze majitel auta neplati povinne ruceni a zbytek vyrizuje policie.
Jindra
Jindra
My se ještě těch chodeckých průkazů dožijem a kdo půjde domů opilý, bude mu zakázána na 2 roky chůze, he he.
Vojta
"Přetažená" doba uložení...SPZ v depozitu
Potřebuji poradit nebo nasměrovat:
Mám Š 110R v "depozitu". Podle platného nařízení smí být SPZ v depozitu max 1 rok nepřetržitě a pak ještě 1/2 roku nepřetržitě a pak už je prodloužení nemožné (pletu se?). Proto logicky neplatím Povinné ručení. Proto se ptám, jak bude nahlíženo na auto,které má SPZ v depozitu déle než 2 roky, příslušný dopravní odbor neprudí a pěkně po česku "nikoho to nezajímá". Mohu se z ničeho nic dočkat obsílky s dlužnou částkou? "Že jako" depozit "skončil" a je to jen "můj problém", že jsem dobu přetáhl a "automaticky" se stal neplatičem? Děkuji
Jindra
Re: "Přetažená" doba uložení...SPZ v depozitu
Podle mě můžeš mít značku v depozitu jak chceš dlouho. Já koupil motorku a ta ho tam měla 5 let, ale nevím. Českej státní úředník je jeden z největších blbů na světě.
Forstmeister
Opakuji se příspěvkem na předchozí článek
Car Petr I. blahé paměti, zavedl berně z fousů a komínů (fousy rostly každému mužikovi a kdo nežil v zemljance, stavěl obvykle v nadzemní stavbě komín. Nevím, proč se berním za zdraví a automobil říká pojištění, když je to povinné. Pojištění bývá obvykle fakultativní, v našem případě fakultativnost spočívá pouze ve volbě pojišťovací společnosti, nikolivěk v platbách (berních). Jenom ale zpozdilec se nenechá pojistit (sám jsem pojištěn "na blbost" při výkonu povolání, nemovitost mám pojištěnu, výkon práva myslivosti a LUP, úrazově jsem pojištěn, snad i na další hovadinky, pojistných smluv mám přehršel), nicméně je to vždy snad dobrovolné (jak se od pojišťováka nechám ukecat). Výrazivo "povinné ručení za něco" vždy zavání finančním usurpováním. Je to jako "povinné ručení" případné alimentózní povinnosti jenom za to, že vlastním "pohlavní úd s gulama". Kdy to ty naše zákonodárce konečně napadne, aby každý "chlop s gulama a pindíkem" preventivně platil berně (impotenti a kastráti by inkaso berní povinnosti museli odhlásit na magistrátu, aby byli vyřazeni z registrace, potažmo z inkasa, samozřejmě pod dohledem a po úhradě správních poplatků magistrátnímu posudkovému lékaři). Pokud jsem někoho "nakrkl", nechť mne nekamenuje, raní názor je jako raní moč, je vševypovídající (proto také raní moč nosíme k lékařům téměř jako svěcenou vodu). Pouze uvádím analogie, blbost tohoto systému je opět kouzelná (majitel dlouhodobě v cizině s vozidlem registrovaným v tuzemsku, v tuzemsku nepojištěným), dala by se uvést řada kombinací. Můj názor.
http://www.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090104_192101_ln_domov_nev&reakce=29118258" target="_blank">reagovat
Vojta
Re: Opakuji se příspěvkem na předchozí článek
Aaano, ohledně nespokojenosti s uzavřenou smyčkou Šlučky-Krachle-Šumsi jsem s Vámi zajedno (pro neznalé Sci-Fi: Obchodnící s Vesmítem). Ovšem očekával jsem,naivně, trochu fundovanější odpověď. Anžto mám "fůůůs snů" v rozebraném vyvařovacím stadiu...na Veterána jej nepřešupačím,kdybych se rozkrájel.
Vojta
"Přetažená" doba uložení...SPZ v depozitu
Potřebuji poradit nebo nasměrovat:
Mám Š 110R v "depozitu". Podle platného nařízení smí být SPZ v depozitu max 1 rok nepřetržitě a pak ještě 1/2 roku nepřetržitě a pak už je prodloužení nemožné (pletu se?). Proto logicky neplatím Povinné ručení. Proto se ptám, jak bude nahlíženo na auto,které má SPZ v depozitu déle než 2 roky, příslušný dopravní odbor neprudí a pěkně po česku "nikoho to nezajímá". Mohu se z ničeho nic dočkat obsílky s dlužnou částkou? "Že jako" depozit "skončil" a je to jen "můj problém", že jsem dobu přetáhl a "automaticky" se stal neplatičem? Děkuji
Forstmeister
Re: "Přetažená" doba uložení...SPZ v depozitu
Halt musíte oběhnout státní správu, chvíli se nechat oblbovat moudry prostřednictvím ouředníků (vysvětlí Vám, že to vlastně nejde, ale že by to možná šlo za jistých podmínek), a pak svoje "škodovácké kupé" v depozitu můžete míti, jako veterána, samozřejmě zpoplatněného. Kdysi byl chovatel "sus scotfa" povinnen krupon z prasete odevzdati, nyní musíte ofěru z automobilu platiti. Již sice z něčeho zdaněného, berni však musíte platiti. Klasická státní loupež (loupež od krádeže liší se tím, že u loupeže je užito násilí, lshostejno či zákonem, nebo zbraní). Zcizení je legální akt, bez ohledu na hodnotě, vyjádřené monetárně, odcizení obvykle bývá přečinem nebo trestným činem vzhledem k výši újmy. Právníci nechť mne poučí (loupež posvěcená zákonem ale je relevantní). Můj názor.
qwert
Myslím, že stále platí povinnost
pojištění za škodu způsobenou PROVOZEM VOZIDLA (tj.povinné ručení) pouze pro REGISTROVANÁ vozidla v registru vozidela a to i nepojízdná, odstavená na veřejném prostranství. Problém velice zkomplikovalo vyřazení vozidla z registru podmíněné ekologickou likvidací. Tak jak to si to vykládají z kanceláře pojistitelů je sice hezké, ale paradoxně to postihne jen ty poctivé občany, kteří mají vozidlo zapsané v registu. Bylo by zajímavé, a nejspíš to bude neutné, posoudit, zda vzájemná kombinace obou nařízení (tj. výklad pojistitelů a povinnosti platit za každé vozidlo při poučasné nemožnosti odlhlášení vozidla z registru bez jeho likvidace) není šikanozní povahy.K tomu preličky: Škoda Mladá Boleslav NEMÁ oprávnění k ekologické likvidaci vozidel. Tudíž dle českého právního paskvilu výrobce nemůže rozmontovat to co smontoval!!!! To jsou paradoxy!!!
honza
Selský rozum
Nejsem žádný vyčůraný právník, ale zdraví rozum mně říká, že pokud mám auto, třeba bez kol a motoru na zahrádce jako kurník pro slepice, může to být každému jedno. Jestli si ho odhlásím nebo ne je to také moje věc, třeba ho někdy zpojízdním. Pak až budu jezdit, zaplatím si i povinné ručení. Logické je to, že vozidla, která nejezdí, žádnou škodu způsobit nemohou. Když jezdit budu bez pojistky a škodu způsobím, tak pak ať platím i s nějakou sankcí bych souhlasil. Jinak celá tato novinka mně přijde jako značné zjednodušení práce pojišťoven resp. kanceláře pojistitelů, potažmo za nesmyslně velké denní náklady, které za měsíc často převýší i hodnotu nepojištěného vozidla. Zřejmě to dospěje ke statisícům žalob. Osobně bych se u soudu bránil a jsem přesvědčem, že dokazování, že jezdím s nepojištěným vozidlem, by bylo na straně pojišťovny.
John
Re: Selský rozum
Pokud auto neodhlásíš a ponecháš si značky tak budeš platit. Za blbost se platí vždy.
Paja
Exekutoři
a další pijavice budou mít zase žně. Oni než se kluci dohodnou kdo má a nemá platit tak zase pár llidí skončí na ulici. Tenle režim je mistrem v odírání lidí.