Diskuze
Jahn na bráchu
Děkujeme za pochopení.
Richard Hard
hochstapler M.Jahn
Znám M.Jahna z Paláce Kultury, kde byl vyhozen; není schopen samostatně pracovat a
řešit ekonomickou problematiku. Potřebuje se vždy k někomu přimknout a pracovat v zavedené organizaci.Jako hochstapler si najede záliby svého nadřízeného a podřídí se jim ( chodil hrát tenis s CEO CzechInvest J.A.Havelkou, později fodbálek s premiérem Grossem). Podílel se rovněž na korupčních praktikách v CzechInvestu ( jsou vybírány finanční částky
od firem, které se chtějí podílet na realizaci investičních akcí a ty jsou vypláceny M.Jahnovi; šlo o částky cca 300 000 měsíčně. Tisk o tom referoval, ale ministr Urban "odpustil").
R.Hard
JUDr.Richard Hart
statečný redaktor D.Kaiser
Statečný redaktor D.Kaiser se nebojí vyjádřit k veřejnému tajemství o neschopnosti M.Jahna, který musel odejít z CzechInvestu a i z Prahy
na zástupce v Rusku.
R.Hart
Jahn
AUTO A KORUPCE
Od Volkswagenu bylo velmi sikovne zamestnat Jahna, ktery ma dobre vztahy jak s CSSD tak s ODS. Velke nemecke koncerny pouzivaji bezne uplatky pri prosazovani svych zajmu ve vychodoevropskych a asijskych zemich, tedy vsude tam, kde politici uplatky berou. Nejznamnejsi je pripad Siemense, ktery pouzil na uplatky miliardy !!! Euro. Takze jde jen o to, zda bude Jahn dost sikovny, prikazy a pristup ke kontu ve Volksburgu jiz zrejme dostal.
Tomas Pansky
Oddaleni problemu zalepenim ust ...
Mluvilo se tu o panu Jahnovi a jeho aktivitach ve vlade CSSD a pozdeji automobilce WV. Take se tu nekdo zminoval o intencich nemecke vlady vykupovat auta starsi 9ti let. Ono to vsechno navzajem souvisi: vytvorenim strachu (prestoze nepodlozeneho) pred globabalnim oteplovanim ziskaji vlady kredit ke sve cinnosti - podpori automobilky. Tim zabiji dve mouchy jednou ranou - zeleni je budou placat po ramenou a zaroven se tim umele drzi zamestnanost v automobilkach (ktere by jinak mohly jit s vyrobou dolu). Kdo to ale zaplati? Obcane, danovi poplatnici, ze svych dani. Ale ti ty penize odnekud musi vzit. Ano, vezmou je ze skatule pro utratu na jine vydaje: obleceni, dovolenou, vystavbu, zajmy. Tim se trh pokrivuje, vytvari se nerovne podminky. Jenze takhle to mnoho z nas neni schopno videt a vlady (predevsim socialisti spojeni s automobilovym prumyslem) ani nechteji, abychom to tak videli. Tim se problem odsunuje na pozdejsi obdobi. A ted zpatky k panu Jahnovi: skutecne neni divu, ze figuroval v soc.dem. vlade, ted tedy ve WV. Automobilka si pohlida, aby ji vlada nenechala padnout nebo snizit vynosy. A socialisti automobilku padnout nenechaji, protoze potrebuji volice. Ti z nas, ostatnich obcanu, kteri do teto rovnice nepatrime, proste mame smulu. top0625top@hotmail.com
inocent victim
Re: Oddaleni problemu zalepenim ust ...
...a že jsem tak smělý, za které vlády se dala Mladá Boleslav za hubičku do německého frcu? , neměl v tom prsty náhodou náš hradní majestát, který si teď hraje na agresivního švejka? ...kdybychom chtěli opravdu skutečně a účinně hájit své úspory a nezvyšovat úplně marně a až hanebně daňové zatížení, kterým jediným cílem je pouhé pobavení místní zvrhlé šlechty, tak celá národní fronta zovoucí se vláda plus parlament a senát by měla mít sídlo na Mírově ... a to forever.
kefaso
?....
V Německu to už funguje...při koupi nového vozu stát vyplatí za auto starší 9 let 2000 EUR...a auto se musí zlikvidovat...
Tomáš
Bože kdo je Kaiser?
Tři fatalní idiotismy v článku o několika odstavcich (agentura CzechInvest a system pobidek, Globální oteplovaní, automobilový průmysl) mě vedou k otázce kdo je pan Kaiser? Že by stálý komentátor LN? Mimořadný veleduch? Píše za honorář nebo jen z entuziasmu? Proč takové zhovadilosti vycházejí v LN?
Housa
Re: Bože kdo je Kaiser?
Uz jste cetl neco jine komentare nez zhovadiosti v LN?
Ferda Hulwath
Hloupé pindy jednoho žida
Automobilový průmysl do ČR? Hloupý a zapšklý autor zřejmě neví, že ve světě neexistuje jiné významné průmyslové odvětví, které by bylo srovnatelné s výrobou automobilů. A všechna odvětví podléhají čas od času útlumu. Kdyby sem Czechinvest podporovaný vládou ČSSD nenalákal automobilky a jejich subdodavatele, neměli bychom nic a byli bychom v krizi trvale. Oni samozřejmě lákali i jiné výrobce a řada jich také přišla, nicméně jiné srovnatelné velké odvětví, pro které jsou u nás podmínky a které by zde mohlo úspěšně fungovat ve světě není. Těžko bychom např. mohli podporovat a rozvíjet stavbu námořních lodí, nebo výrobu těžebních zařízení pro ropné produkty, že jo... Autor je hňup a židoodeesácký agent.
Housa
Re: Hloupé pindy jednoho žida
Jste antisemitista? Co maji ekonomicke rozbory spolecneho s rasou?
MOD
největší problém je v tom, že Topol vůbec neví která bije
největší problém je v tom, že Topol vůbec neví která bije. To už ale nevěděl ani když sám podnikal a pak proto zkrachoval. Tunely, to ano, ale umět opravdu něco vyrobit či vyprodukovat a přitom vydělat a neošidit nikoho, to každý neumí.
ex
Jahnův nápad je blbost a hlavně je nespravedlivý !!!
Já auto nechci, ale ty peníze (25.000Kč) ano !!! Koupím si za ně nové kolo. Emise žádné, nebudu blokovat centrum, posílím zdraví a ušetřím tak pojištťovně (a sobě). Co víc si přát ?!? ..... Jahnův nápad je lobbismus jako prase. ex
Hubený
To se najednou nachází přímo plná nůše " ekonomů " ....
Páral,Kaiser a ostatní ......Kruci,když jste tak "chytrý",že nepředsedáte MMF,Světové bance,neradíte Obamovi,či Merkelové ......pindat dokáže každej pisálek ....
Tlustý
Re: To se najednou nachází přímo plná nůše " ekonomů " ....
Ano, pindat dokáže každý, jako Ty, Ty víš určitě vše nejlépe, proč už nejsi v MMF, ve vládě, prostě všude. A s Tebou tam mohou být všichni ti píšící zde.