Diskuze
Šestiválec, který si rozumí s terénem
Děkujeme za pochopení.
Lasička
Rámová konstrukce a závěr diferenciálu
To co odlišuje Vitaru od SUV je rámová konstrukce podvozku a závěr diferenciálu(ů). To by mělo v článku zaznít především. Bez rámu zvyšujícího tuhost karoserie při jízdě v terénu je auto načančaná hračka tak akorát na machrování před diskotékou. A pokud člověk zapadne na rozmáčené lesní cestě, pak mu viskózní spojka (ve většině SUV nahrazující mezinápravový diferenciál) moc nepomůže.
Mia
Nisan
No ja nevim o cem se tu pise, ale ja mam Nisan XTerra a ma obsah 4 L, je to 6 tivalec. Ze si do Evropy objednavaji s mensim obsahem neznamena, ze neexistuji.
Tom
Konečně slušnější motor
3.6 benzín s automatem vzhledem na hmotnost vozu - to docela jde. Já 11 let jezdím tehdy nově koupeným Fordem Explorerer s 4.0 benzínem s automatem a kdou jednou zkusil silný motor s automatem, už nechce jinak. Za tu dobu jsem jezdil Superb 1.9TDI, Tribute 2.3B, Mondeo ST220 3.0B, Focus 2.0B a vše šlo po leasingu z firmy. Explorer je stále (nyní veterán) můj nejoblíbenější vůz a díky garáži je stále jako nový. Ale tato Suzuki s tímto motorem by ušla. Jenom ne nikdy traktor ...
Hans
???
Nedávno jsem viděl inzerát na tu oplastovanou octavii do terénu ,a chtěli za ní přes milion.Myslím ,že by si měli ve škodovce přečíst tento článek,a zamyslet se kde udělali chybu.
utsjoki
Redukce
Terenni redukci seriove nabizi take Subaru Forester s manualni prevodovkou.