Diskuze
České dráhy přišly o miliony cestujích
Děkujeme za pochopení.
Anonym
Vůbec se nedivím
S každou jízdou vlakem "kupuju auto". Kromě "kultury" cestování vlaky, v lepším případě z roku 1980, tak by mi postačilo elementární dodržování jízdního řádu. Jen letos jsem jel 9x Ostrava-Praha-Ostrava. No, až na dnešní jízdu Pendolinem, vždy zpoždění někde mezi 15 až 90 minutami. Když si k tomu připočtu netopící vagony, místenky do neexistujících vagonů, tak finanční úspora mi za to prostě nestojí.
Bidlo
ČD se upřímně snaží,
aby nasrali úplně každého, kdo někdy jejich služeb použil.
čert
Nejezdím...
Nejezdím s ČD a přesto prostřednictvím daní platím myslím si že jim o nějakého, ještě věčně nespokojeného zákazníka vůbec nejde. Stát a tedy my to zacálujem a je třeba si přidat na platech ,manažérů.
Pawel
Jo naše dráhy
Naše dráhy mají v ekonomice jasno jak málo kdo!Zdraží jízdné ,každy sudý týden a jsou vysmátiKdyby to nevyšlo tak zdraží jízdné i každý lichý týden a je to vyřešenoKdyby ani to nevyšlo tak nebudou vozit nikoho a každý občan bude platit paušální jízdné přímo s platu at jede nebo ne
hana
vůbec
se tomuto výsledku nedivím,neboť ČD ruší spoje využívané a ponechávají spoje v časech,které nejsou tak zajímaé,tudíž cestující volí jiné alternativy./Konkrétně trať Olomouc - Opava,kde stále více spojů na některých zastávkách jen projíždí o proti roku 2006 tak 50%/ČD nemají zájem vozit lidi!!!Snad jen fanoušky demolující vlaky??!!
Martin
Mají co chtěli
Tak dlouho se chodí se džbánek pro vodu, až se ucho utrhne. České dráhy nejméně 15 let rok co rok šachovali s cenami, průběžně zdražovali a v posledních dvou letech dokonce začali kašlat na svoje stálé zákazníky. To se pak není co divit, že jim utíkají. Pokud to takhle půjde dál, budou poklesy dramatické, protože i ten poslední Venca z Ústí si umí spočítat, že když pojedou v autě dva, tak už se vyplatí auto.
skrap
Re: Mají co chtěli
Dokut do nich stát pohrne penízky nic se nezmění . Lidi (cestující) jsou pro ně jen přítěž.
Martin
A co teprve letos
A co je čeká teprve letos? Když polovinu minulého roku byla drahá ropa a auta ještě stála hodně, tak jim ubylo tolik cestujících. Po výrazném zdražení jízdného, výrazném zlevnění ropy i aut, těžko cestujících přibude. Teď už se vlakem prakticky nikomu nevyplatí jezdit. Autem se v jednom člověku v trochu úspornějším autě dá za stenou cenu jako vlakem jezdit v pohodě i trasa Ostrava Praha, apod. Co teprve ve více lidech. O pohodlí vlastního auta ani nemluvě při srovnání s tím hnusem ČD.
a
Re: A co teprve letos
hm, tak Octavia ma naklady benzin+amortizace+servis+pojisteni cca 5 Kc za km. Cas jizdy Ostrava - Praha minimalne 4 hodiny a to jeste docela kaslu na predpisy. Notebook za volant pri rizeni nemohu pouzivat.
Me stoji vlak z Ostravy 160 Kc (Jedna ze standarnich nabidek CD sirokou verejnost), cas jizdy 4 hod v EC. Ja opravdu nemam co resit.
Ivan
Je to záměr
když záměrně vytvoríte nepřípoje,lidem nezbyde,než se zařídit jinak a vlakem nejedou.Z toho důvodu jsou vlaky poloprázdné,mohou se zrušit.To stejné je i u autobusů.Oni své dotace dostanou,at lidi jedou,nebo ne.Nevim,jak jinde,ale na Zlínsku chybí nějaká dopravní koncepce,kdy nepřípoje jsou standardem,jak u vlaků.tak autobusů,a o vzájemných přípojích si můžem nechat jen zdát.Proto nezbývá než šup do garáže a jedem autem.
ládik
ani se cestujícím nedivím
Minulý víkend jsem na přání vnuka po několika letech opět cestoval vlakem. Vagón pamatoval Husáka v nejlepším věku, zelené vikslajvantové sedačky, smrdutý záchod, okénko nedrželo a bylo špinavé od sazí z éry parních lokomotiv. To vše navíc vyšlo dráž, než jízda autem. U ČSD jsem pracoval 17 let coby výpravčí a od r 1993, kdy jsem odešel se u tohoto podniku, alespoň z pohledu zákazníka téměř nic nezměnilo. Vlastně ano, průvodčí už jízdenky neštípá, ale razítkuje!
Venkovan
Odhání cestující.
Na regionálních tratích je dráha jako ligový fotbalový klub, nechá si zaplatit od obcí a potom si jezdí jak chce, cestující a nějaké spojení ji nezajímají.