Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dopravní podnik nakoupí midibusy

Firma Ropid, která v Praze organizuje MHD, chce vybavit desítky autobusových linek, zejména v okrajových částech města, malými autobusy. Dopravní podnik s nákupem takzvaných midibusů v budoucnosti počítá. Zatím jezdí na linkách 291, 151 a nově 236.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fujky

3. 4. 2009 13:10
midibus, minibus, mikrobus, megabus, makrobus

a co takhle obyčejnej autobus, ten by nebyl?

0 0
možnosti

!!!

3. 4. 2009 9:20
agilní Procházka

 A možná by to chtělo také miniROPID, který by se staral jen o to co je nezbytné - tarifní politika, stanovení pásem, koordinace mezi jednotlivými dopravci a pod.

A jednotliví dopravci by si v rámci zadání dopravní obslužnosti sami určovali podobu linek, vypravení a typ vozů. Za chvíli bude ROPID pod velením Procházky kecat úplně do všeho;-D;-D;-D 

0 0
možnosti

Ne

3. 4. 2009 7:46
Chtelo by to miditramwaje

Autobusy jsou jeste v pohode, horsi je to u tramwaji. Tam se situace jeste zhorsuje, protoze stare T3jky, ktere mohly jezdit po jednom vozu nahrazuji nove, ktere maji nesnizitelnou kapacitu nekolik set mist. Vysledkem je, ze mimo spicky a o vikendu DP s ohledem na nevyuzitou kapacitu prodluzuje spoje, coz v nekterych oblastech znamena cekat dvacet minut nez neco prijede. Chtelo by to pro mimo spicku dopravni prostredek s malou kapacitou, ale vetsi cetnosti.

0 0
možnosti

Daniela

2. 4. 2009 17:29
Rozumím-li správně,

předností midibusu je menší váha a následná nižší spotřeba paliva.

0 0
možnosti

marecek

3. 4. 2009 16:15
Re: Rozumím-li správně,

... rikejme radeji hmotnost. ...

0 0
možnosti

straznicke.bramburky

2. 4. 2009 12:14
midibusy

A za dva roky zavedeme taxíky, samozřejmě za plnou taxu !;-)

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

2. 4. 2009 7:59
Špatná koncepce

Použití menších autobusů na některých linkách nezpochybňuju, ale koncepci páteřních autobusových linek ano. Pražské ulice jsou přecpané a každou chvíli je někde mimořádná situace (nefungující semafory, nehoda apod.). Na páteřní lince je prakticky jistota, že každý den se na ni nějaká taková událost vyskytne a dopad je pak mnohem větší. Páteří je metro a také to podle toho vypadá, když přestane jezdit.

0 0
možnosti

Tomas

1. 4. 2009 19:30
Dopravni podnik nakoupi midibusy

Vyborny napad ! Setrit se ma a tohle se urcite vyplati do budoucna . Bude to dobra investice.

0 0
možnosti

JiP

1. 4. 2009 15:54
Prima

Jsem jednoznačně pro R^V:-D

0 0
možnosti