Diskuze
Rusové oslnili pařížský aerosalon superjetem Suchoj
Děkujeme za pochopení.
tom
nádhera
No je vidět, že rusové uměli vždy dělat nádherná letadla a kdo si myslí že ne, je podle mého hńup.
všiml jsem si že to éro má komplet řízení po drátě a to krom vojeských strojů má jen nejnovější airbus, i když se možná pletu
M .Gebauer
Vzpomínám...
na "aerosalón", kdy rusům spadl "nadzvukový" Tu 144.
A tak mohu jenh tipovat, kdy jim "spadne" Suchoj!
Nakonec, jsou to "azbuci"!!
VL
Náhrada za Il 96?
Skutečně kvalitní náhrada za dosluhující Il 96. Mašinu, která přepravuje 350 cestujících nahradím strojem s maximální kapacitou 98. S TU 154 je na tom trochu lépe, "túčko" veze cestujících víc jenom o polovinu.
...
Re: Náhrada za Il 96?
Dopravní letouny mají v každém segmentu svou kapacitu. Jde o to, jestli se tento letoun prosadí ve svém segmentu, chápete? :-))
standa z vysočiny
Suchoj
Velice pěkné letadlo.Doufám,že bude i u nás místo těch stále poruchových.
nash
relevantní informace o Superjet_100
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100" target="_blank" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
i o tom, které společnosti (včetně západních) o něj po čerstvém nedávném představení projevily zájem...
nesher
názor odbornků
http://www.letectvi.cz/letectvi/Article67648.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.letectvi.cz/letectvi/Article67648.html Zvlášť poučná je ta pasáž o TU 204.
nash
Re: názor odbornků
Je logické, že po 20tileté krizi, kdy se v Rusku nevyvíjela nová dopravní letadla, dávají výrobci záruky místní letecké společnosti. BYLO TOMU TAK OSTATNĚ I U ZAČÁTKŮ KONSORCIA AIRBUS I U OBŘÍCH TYPŮ BOEINGŮ.
Menší počet letounů (zatím) si objednali zákazníci z Itálie, Švýcarska či Indonésie. Tedy NE JEN ruský kapitál, což je důležité. Jsme teprve na začátku a pokud letoun bude výhodná koupě, prosadí se. Parametry a cenu má dobré. To ani fanatický neserek nezapře. Článek, na který zanechal odkaz, je střízlivý, bez přehnaného optimismu, chybí mu ideové výpady malých lidí typu Nesera.
PS: SROVNÁVAT TOTO LETADLO S LETADLY SOVĚTSKÝMI NELZE. Je tu dlouhá odmlka 20 let, nevyráběl je Suchoj, jsou tu rozdílné výrobní řády, Superjet je díky mezinárodnému podílu na projekci a výrobě výtvor globalizace. Proto zmínka o TU 204 (výrobce Tupolev) o Superjetu nic nevypovídá. I když to malý človíček výše asi nepochopí.
Tvrdil nám tu, že sovětská (později ruská) letadla nikdo ze západu nekupoval. Zmínka o TU 204 ho usvědčila z hloupého lhaní ! :o)
amalie
to chce klid
Čecháčcí, proboha, dejte pauzu , klídek!!! Neměli by Rusove extra kvůli vám změnit svůj název ? Vždyť to je pro vás jako červený hadr pro býčka na areně!
Pavlik
Re: to chce klid
Nazev ani ne ale zalest za Ural kam patri a az budou mit pocit, ze se s te celkove zaostalosti dostali a jsou schopni neco vyrobit bez spionaze a giganticke technologicke pomoci zapadu, tak se mohou prijit predstavit. Do te doby je nelze brat vazne a nebo pouze jako risi zla a ohrozeni demogratie nejen v jejich zemi.
submik
To nepsal člověk
Na robota to není špatný článek. Sice nedává smysl, má podivný název, ale je to od začátku až do konce o letadlech a to je docela slušný výkon. Prosím redakci, aby tyto pokusné články označovala RO, protože jinak by si mohl někdo myslet, že redaktor Pavel Škopek je člověk a k tomu hňup.
Jap
Totalne hloupy clanek
Autor clanku a redakce LN uplne zapomneli co je jejich puvodni poslani. A to je informovat ctenare, tedy pravdive informovat a ne jenom opsat