Diskuze
Unikátní zážehový čtyřválec. Motor roku poprvé pro Volkswagen
Děkujeme za pochopení.
Tak
Technicka zajimavost - to je vse !
Zvysovat vykon motoru je slepa ulicka !
Volwagen ale stale pracuje na technologii STOP - START, kde je to ?
Montuje to uz do aut Hyundai !
To je teprve skok dopredu ! Snizi to spotrebu pohonych hmot ve mestech, a take mnozstvi vyprodukovanych vyfukovych plynu.
Luděk
Re: Technicka zajimavost - to je vse !
Ale zvýší to spotřebu startérů a akumulátorů. Nic není v autě zadarmo.
Mgr. Milda
Německá převaha pochází z Technické University
jak v Mnichově, tak v Erlangenu se pracuje na teorii i praxi takových motorů. I BMW financuje na TU Mnichov třeba vzduchový tunel a řadu projektů. Vlastně bychom z toho měli vyvodit, že investovat do našich vysokých škol a financování úkolů souvisejících s technickým rozvojem našeho průmyslu by nám také něco přineslo. Diplomky a dizertace by v tomto směru rozhodně nebyly ztrátové.
Kyle Siddhárta Gautama
Re: Německá převaha pochází z Technické University
To není cílem našich vládců. Ti rozhodli v devadesátých létech minulého století, že naše země přeskočí etapu vývoje a rovnou se bude vrhat jen na výrobu automobilů, prostitutek a lízátek .Do vzdělání investovat je nežádoucí, neboť by to mohlo narušit hladký přísun pracovních sil do výše jmenovaných perspektivních odvětví. A peníze , které se ušetří, je nejlepší rozkrást ve státních zakázkách .
molo
jo
A ůplně nejlepší jsou motory kolem litru a na to napasovat 2 turba.Nebo radši 4 ,jestli se vejdou.-)).naše děti neuvěří,že existoval motor,co vydržel milion
Kylie
Pokud vím ...
... tak na takových motorech se OPRAVDU pracuje (cca LITRové tříválce s turbem jsou "za dveřmi" ...)
Pěkný den (raději s něčím OBJEMnějším a víceVÁLCOVÝM ,-)
Daniela
1!
Motor tedy při stejném výkonu je lehčí. Šasi a následně celý vůz vyjde taky lehčí a měl by díky tomu spotřebovávat méně paliva.