Diskuze
Neposuzujte auta podle líbivé tvářičky
Děkujeme za pochopení.
chk
Tak třeba zrovna ten Golf...
...měl ještě donedávna velmi, opravdu velmi špatné jízdní vlastnosti (hovořím o generaci shodné s oktávií I. se zkrutnou příčkou na zadní nápravě). Ani nebyl nijak zvlášť krásný a pohodlný, ergonomicky podprůměrný. Přesto šel na dračku a u nás by za něj hodně lidí dalo ruku do ohně (a ještě více za tehdejší spřátelenou A3). Takže fakt nevím, v čem to vězí :-)
tom
Zase jen Hankeho zvatlani
To je proto pane Hanke, ze vy jste dokonale racionalni clovek. Neni vas mnoho na teto planete. Mozna jste jediny :))
Kylie
Re: Zase jen Hankeho zvatlani
Určitě NENí jediný - třeba já mám STEJNÝ názor a jsem si JISTA že "tak to (bohužel) opravdu je"
PS: SMUTNÁ je místní "reakce" na tento článek, v místě kde by se měli "scházet" ... řekněme alespoň TROCHU "fandové" na autíčka je (dle mne) vyloženě "žalostná", nebo jak jak jsem napsala úvodem - SMUTNÁ ,-(
Pěkný den
Jakub
Auto
Ať vypadá auto, jak chce, ale musí mít sptřebu co nejmenší, tak okolo 2 l / 100 km !!!!
Dobré topení a cena nepřesáhne 90 000,- Kč. Jinak je to tržní zlodějna ve velkém !
molka
design je fajn, ale funkce jsou vic dulezite i púro zeny
jsem zena, presto si myslim, ze dulezitejsi jsou u auta funkce a bezpeci, nez jak vypada, samozrejme by bylo idealni, kdyby bylo perfektni po strance jizdnich i bezpecnych vlastnosti a zaroven pekne na pohled, ale sami vy muzi, reknete, z kolika devcat je jedno idealni? ci z muzu?
Kylie
Re: design je fajn, ale funkce jsou vic dulezite i púro zeny
Milá molko!
Zatím to vypadá, že NAPROSTÁ většina CHLAPů je ZCELA "povrchních" a volí jen (hlavně) dle "vzhledu" ,-)
Pěkný den (trochu "dál" se snažíme jít /vybírat i dle dalších kritérií/ asi jen MY ,-)
Vaud
no jo
Když dáte mega za auto jako Subaru Impreza a vypadá to jako zelinářská dodávka... ono je hodně aut, který jsou hezký i funkční.
U Roomsteru je to v poho.
Skoro bych řekl, že je to článek na zakázku od Mladé Bolky - protože (celkem hodně očekávaný) design nového Superbu je pro mě zklamáním i u kombi... A hodnotit mám pak co? Motor z VW nebo podvozek z VW?
Kylie
Milý Vaud(e)!
NEmyslím, že by zrovna TENTO článek byl "na zakázku" - je to spíše "popis" SMUTNÉ reality, kdy se u NEJdražšího NEJsložitějšího výrobku "domácí spotřeby" rohodujeme HLAVNĚ dle tvaru vnějších plechů a mnozí dokonce dle barvy ,-(
PS: Já bych tedy asi tak 1000x raději Subaru Impreza (myslím že začíná spíše někde na PŮL onoho "mega", které zmiňujete .-) než třeba one dle vás "v poho" Roomster - ale vím že na českém území jsem spíše VELKÁ "výjimka" ,-)
PPS: Hodnoti máte pak (podvozek/motor) Superb s Honda Accord a Citroën C5 a Toyota Avensis a ... atd.
Pěkný den
Kritik
Famózní článek
Ó, jaký to geniální autor z Lidovek! Ten p. Hanke bude jistě neskutečně skvělý člověk, když takto neuvěřitelně fantasticky a kvalitně píše!
Kylie
ZAJÍMAVÉ, jak ...
... si VĚTŠINA diskutujících NEpřipouští, že autor má PRAVDU a popisuje (místní) "status quo"
Pěkný den ,-)
Tomáš
Podpořte svou zemi v soutěži o nejchytřejší zemi v Evropě...
Dobrý den,
momentálně probíhá soutěž o nejchytřejší zemi v Evropě a zúčastnit se může úplně každý!
Přejděte na tuto adresu: http://cz.iq-test.eu/#9402
a zde už naleznete samotný test.
Hodně štěstí a správných odpovědí!
Jouda
Re: Podpořte svou zemi v soutěži o nejchytřejší zemi v Evropě...
Jdi s tou reklamou vis kam.
A funguje to i bez toho #9402...
silverado
souhlasím s autorem článku
Jsem podobně jako autor textu typ člověka kterému se auto "líbí" až když je spokojen s kombinací mnoha parametrů auta a nikoli jen v závislosti na vzhledu či designu. Auto které se mi "líbí" musí přiměřeně dobře vypadat (rozuměj ... Fiat Multipla se mi nikdy líbit nemůže i kdyby měl motor z Ferrari), musí splňovat moje požadavky na praktičnost, reprezentativnost, spolehlivost, provozní náklady, radost z jízdy, technické parametry, bezpečnost, cenu atd. Zkrátka auto bez výraznější slabiny ve všech ohledech je pro mne auto které se mi "líbí". Takto to vnímá i autor článku a o tom vlastně článek je.
Souhlasím s autorem textu i v tom, že řada lidí dnes říká že se jim auto líbí, pokud jej považují za vizuelně atraktivní bez ohledu na ostatní vlastnosti - hodnotí tedy jen vzhled zvenčí případě zevnitř. Také si myslím že těchto lidí přibývá z důvodů zmiňovaných v textu. Moje dovysvětlení je takové, že tito lidé (kterých je čím dál více) se o auta nezajímají a nerozumí jim. Stává se tedy že takový jedinec označí jako "líbí" auto nadprůměrně poruchové, technicky zastaralé, bezpečnostně poddimenzované, atd... hlavně když má atraktivní kabátek.
Tyto dva přístupy způsobují vzájemné nepochopení zřetelně viditelné i zde v diskusi.
Banjo
Re: souhlasím s autorem článku
U Fiatu Multipla myslíte první nebo druhou generaci? Mně třeba se ta první nelíbí vůbec, zatímco ta druhá je už spíš takový průměr. Byť tenhle typ vozu kupovat nehodlám...
Lagarto
jak na objektivni hodnoceni?
Objetivni srovnani neexistuje:
AutoSalon TV Prima mel pred cca 1,5 mesicem srovnani manazerskych aut. Zajimave to bylo, ale i objektivni? Resp. uz definice manazerskeho auta je divna. Jsou manazeri ridici a manazeri pasazeri. Dozvedeli jsem se neco noveho? Pomuze test nekomu pri vyberu? Dost pochybuji... Prvni vec: stejna trida aut. Co to je? A4 vs Octavia? Stejna trida urcite ne, to je na usmev: ale ruzne parametry jsou nekdy az hnusne podobne! Co je to trida? Rozvor? Cena? Vybava? Kufr? Delka? Vyska? Pouziti? Dnesni crossovery borti vsechny hranice a vubec termin Crossover vznikl prave proto, ze to nelze zaradit... Druhy problem: Typ karoserie - sedan, kombi, liftback, ale kam dat Passat CC, nebo Superb liftback a sedan v jednom? Nebo cela skupina aut s Haldex spojkou a plasty okolo? Jdeme ale dal k motorum: jaky motor? Vznetovy, zazehovy, CNG, hybrid, Eco, Blue, Green, aha: Diesel +/- 2,0 litru, s preplnovanim Turbo (Kompresor preskakuji zamerne), vykonem ca 100-120 kW (aha: cca, ale rozdil 20% na takovemto aute je hodne...). Paklize i pak dame dohromady par "podobnych" aut ve stejne tride, tak je jeste ohakneme spolecnou vybavou: airbagy, klima, changery, GPS, ESP, apod.a dame kola: jaka? 15", 16", 17" ci 18", jake pnau? 235/40 R17, nebo 225/55 R17? .. ejhle! To ma v zatacce neuveritelny vliv na jizdni vlastnosti a komfort, ale nema to odpoved. Manazer s detmi voli jinak nez svobodny. A stejne auto na ruznych kolech muze ve srovnani hodne pridat ci ubrat. Kazdy ladi podvozek jinak dle cilove skupiny.... Takze asi nelze srovnat. Ono totiz na tom AutoSalonu chybel Subaru s boxerdieselem, Mercedes k kompresorovym preplnovanim ci ci BMW v M verzi. Nehlede na eko auta a alternativni pohony. Prehanim. Ale ucelove. Srovnani temer totiz neni mozne. Rozumny fanda si vybere dle pocitu, motoru, designu, ceny, spotreby, vybavy, technologii, reputace znacky,.... a mozna se necha i inspirovat 10-20 testy na webu, ktere napovedi. Ale nic vic.