Diskuze
Piloti píší premiérovi: Pomoc, vedení ČSA firmu likviduje
Děkujeme za pochopení.
idol
Otázka, jak Jahve ožehavou záležitost posoudí?
.............. premiér Fischer poté, co se v r. 1990 zásadově rozešel s husákovskou KSČ a prohlédl chybnost ideí marxismu-leninismu, na jehož správnost po příchodu Brežněvovských armád při vytouženém vstupu do KSČ přísahal, v současnosti praktikuje ortodoxní judaismus a bez porady s judaistickým Bohem Jahve, nedá ani ránu!
Mejla
Co na to soudruzi z dozorčí rady Burgemeister, Hrubý a další
vyžírkové ? Každý z nich se tam napakoval.
Radek
Re: Co na to soudruzi z dozorčí rady Burgemeister, Hrubý a další
ti nic, ti se jen pakují, klasika !!!
denisekhlava
v pozadi stoji DALIK
voliči ODS budou tuto šmejdskou stranu volit i kdyby jim prodali HRADCANY
Sergej Goldberg
Rusove chteli koupit CSA za "top Dollar"
Kdyz Rusove chteli koupit CSA za 2 miliardy dollaru, tak Cesi ohrnovali nos. Ted CSA nikdo nechce - a tak se CSA proda za "hubicku". Ze by to byl zase rafinovany "tunel" zorganizavany Ceskymi vladnimi podvodniky?.
azuro
Re: Rusove chteli koupit CSA za "top Dollar"
Zcela určitě, vytunelovat sníží se hodnota a pak prodat. Tito lidé by prodali i vlastní matku, kdyby jim za ni někdo dal prachy.
Honza II
Je zajímavé
podobnou zkušenost s rozkrádáním firmy mají i zaměstnanci jiných firem.Ti,co to takhle rozkrádají nenesou ""žádnou ""odpovědnost,navíc je čeká zlatý padák a firma je pak připravena k prodeji hluboko pod cenou.Zase se ptejme :komu to vyhovuje ?
Hm
Mnohem větší procento propouštějí i mnohem větší aerolinie
Mnohem větší procento propouštějí i mnohem větší aerolinie, lépe disponované k tomu, aby unesly pokles poptávky při krizi, pokryly větší část fixních nákladů (které nejsou proporční k velikosti firmy) a sehnaly si přijatelně drahé úvěry na pokrytí zbytku. Podívejte se, kam až ořezaly náklady na posádky všechny americké letecké společnosti, nebo co teď dělají British Airways, co dělala Lufthanse v posledních letech. Jedna z nejobdivovanějších aerolinií, Swissair, zkrachovala po jediném problému, a ani nebyla krize. Jedna z nejlepších současných aerolinií, Quantas, je vděčná za navýšení vlastnického podílu čínské vlády - před pár lety by to bylo úplně nemyslitelné. Doba je těžká i pro velké aerolinie, natož pro malé, stát vám nemá z čeho dávat (za necelý rok si možná sám nebude mít kde půjčit). Je to nepříjemné, ale křičíte zbytečně.
Neřeknu
Panika
Koukám že panáčci piloti začínají ztrácet hlavy. Začíná panika že přijdou o královský platy který jim teď musí dotovat daňový poplatník.
Možná by je měli nechat preventivně vyšetřit na ULZ u psychouše. Pilot přece pevný nervy má.
dupro
u nás propustili celou jednu partu
popelářského vozu.
Neměli by také napsat premierovi?
Tomas Pansky
S krizkem po funuse ...
Ve clanku neni popsan pravdivy stav situace v CSA. Vsichni zamestnanci vedi, ze CSA je dlouhodobe rozprodavana. Rusi se vetsina dalkovych letu, prestoze jsou tyto nejvydelecnejsi - ale nejsou letadla, ktera uz take byla prodana. Kazdy vi, ze privatizace je otazkou casu. Ma to ale hacek. Firma nebyla privatizovana v dobe plneho vykonu (konec devadesatych let, pred nastupem pana Tvrdika ze Socialni demokracie coby sefa CSA), ale je privatizovana v dobe svetove krize po zplundrovani vrchonymi organy CSA. Takze tady jsme jako obcane prodelali mnoho miliard. top0625top@hotmail.com
Stoural
Re: S krizkem po funuse ...
Blablablabla. To jste vzal kde, tu pohadku o "nejvydelecnejsich dalkovych linkach"? Vzdyt o tom soude dle Vaseho nazoru nevite vubec nic... A tou "vetsinou dalkovych letu" myslite ten jeden do Toronta a druhy do N.Y.? Vic jich totiz CSA v poslednich letech neletaly...
Navic privatizace je narocny projekt s ne zrovna kratkym trvanim a rozhodnuto o ni bylo pred nastup svetove krize...