Diskuze
Křižovatky smrti se budou upravovat, experti mají seznamy
Děkujeme za pochopení.
(°_°)
Krizovatky? OMYL!
Dobre, ja ty argumenty beru, ze ne vzdycky lidi.
Jenze bohuzel VETSINOU LIDI.
Proto me v duchu zere, ze cesky ridic neni ochotny udelat neco proti tomu, aby se mu (a bohuzel se skoro vsichni hazeji do jednoho pytle) prezdivalo "bezmozkovej postrach silnic, davej si na nej pozor, on je hrozny nebezpeci na silnici".
Neni to k placi?
zubokleštič
orientace
Prosím redaktora, který článek psal, aby si zopakoval světové strany. Obávám se, že z Kolína na Prahu, kde je zmiňovaná křižovatka, se jede na západ. Nebo že by ta sovětská propaganda dvou vyhoštěných diplomatů již nesla ovoce?
rudastraka
vychod zapad, mate to nejaky pomotany
"Naprosto nejhorší výsledky hlásí křížení silnice první třídy 38 s komunikací téhož řádu číslo 12 na východním okraji Kolína"
je to smerem od prahy, takze na zapadnim okraji kolina
navic mam pocit ze tam uz nejaky upravy byly udelany, jel sem tam tak pred 2-mi mesici
Jan Řezák
Re: vychod zapad, mate to nejaky pomotany
Naprosto pravda. Je to na ZÁPADNÍM okraji křížení staré kolnské a odbočky k dálnici. Jenže nyní se tam docela maká, dělá se mimoúrovňové křížení a obchvat Kolína. Takže křižovatka smrti se jaksi nekoná.
JaS
To jsem zvědav.
Zatím přibývá po Praze kličkovacích ostrůvků, aby se tam vyboural každý, kdo to tam nezná (aby se tam nejezdilo rychle, raději vůbec ne). A ty mraky kruhových objezdů jsou taky bezvadné zastavovače provozu, například v Kolíně.
zubokleštič
Re: To jsem zvědav.
Copak ten hlavní v Kolíně je asi potřeba, ale ten u kasáren, kde je jenom kvůli nějakému marketu na rovné výpadovce před koncem města taky kruhák, je vyloženě o hubu, protože 99% aut po něm jezdí rovně, ale běda, když to náhodou někdo vezme do kola. To je docela kumšt postřehnout. Tomu říkám blbost od zeleného stolu.
kampelicka
v dobe elektronicke komunikace(napr bluetooth)
Je smesna ze elektronicka signalizace a veskera registrace aut na krizovatkach a cestach funguje jenom vizuelne a je plne zavisla na nahode, viditelnosti, pocasi, lidskem faktoru ....
To je to co nenapadne resit zadneho pomazaneho ing s tvorivosti minus deset .
Prectete si Asimovovu Nadaci . http://cs.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9rie_o_Nadaci" target="_blank" rel="nofollow">http://cs.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9rie_o_Nadaci
Princip upadku zapadni spolecnosti je tam docela dobre popsan ...
ing. Rozum
Re: v dobe elektronicke komunikace(napr bluetooth)
Bluetooth má dosah celých 10 metrů
Kralupák
A to nešlo
ty křižovatky stavět bezpečné rovnou? Obávám se, že úprava těchto křižovatek bude stát víc, než když se stavěly jako nové.
Karel
Nova Ves
Co je nebezpecneho na krizeni D8 a I/16 u Nove Vsi? Vzdyt je to standardni dalnicni sjezd.
Vod
Re: Nova Ves
oni myslí to křižovatku sjezdu z dálnice a silnicí Mělník-Slaný, ta je fakt o život.
(°_°)
křižovatky smrti? OMYL
Opravdu jsou na vině vždycky křižovatky?
Bohužel já spíš potkávám více řidičů vrahů a sebevrahů, kterým není pomoci. Vytahují se, protože jezdit neumějí.
* V křižovatkách to neleží. Cizinci si navzájem poukazují na nebezpečné řidiče v Česku, nikoliv na křižovatky. Taková je česká realita.
Tomáš Gottschalk
Re: křižovatky smrti? OMYL
Svatá prostoto, zkus si třeba nájezd na 104. km D1 Větrný Jeníkov směr Brno. Připojovací pruh žádný, trefíš se rovnou do stoupacího a než se naděješ, smete Tě Turek v tiráku. Dalšími nebezpečnými křižovatkami jsou oba čtyřlístky na km 196 a 198 v Brně - připojovací pruh žádný, resp. končí "natvrdo" v průběžném pruhu.Jenom ve vrazích to zdaleka není.