Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Sever Čech propojí s Německem komfortní a rychlé vlaky

Nízkopodlažní vlaky umožňující rychlou a pohodlnou dopravu zavede od příštího prosince společnost Vogtlandbahn ze skupiny Arriva, která vyhrála veřejnou soutěž na zajištění dopravy na trati z Liberce přes německou Žitavu do Varnsdorfu a Rybniště v Ústeckém kraji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

f-prag

12. 9. 2009 15:28
ajejiz, zase dalsi korydor.... a doufam ze se bude stavet na

ano, pozor dalsi korydor,,,,, a doufam, ze se bude stavet na rychlost 3OOkm/hod i kdyz kazdy vi, ze vlaky budou jezdit max. 1OOkm

to se zase nakapsuje statni stavebni moloch ..........  dopadne to stejne ??? jako se vsemi doposud stavenymi korydory, kde je stavime na rychlost 300km/hod. ale je na par kilometrech se muze jet max. 2OOkm/hod

to se nedivim, ze nase stavby  silnic a zeleznic jsou nejdrazsi na svete !!!!!!!

0 0
možnosti

františek

9. 9. 2009 16:05
Škoda,

že se do projektu nezapojila pražská MHD, to by vlakokilometr nestál 114,- Kč ale 1140,- Kč a klimatizace by si rozkradli na chaty.

0 0
možnosti

Petr

7. 9. 2009 2:22
o 10 minut??

Tak to se fakt vyplatí-a ty stovky milionů,aby se naši národní hosté dostali z Zittau do Reichenbergu o celých 10 minut dříve,nasype do obnovy tratě také Vogtlandbahn???Jinak se vůbec nedivím Českým drahám,že se do výběrového řízení nepřihlásily.také bych se nepřihlásil do výběrového řízení,jehož výsledek je předem znám a dělá se vlastně jen jako....

0 0
možnosti

31. 8. 2009 12:47
čas

Půl hodiny to je 30 minut.Ze 40 minut na 30 minut není zase takový

skok.Otázkou je kolik peněz těch 10 minut stálo a nebo bude stát.

0 0
možnosti

TTSO

2. 9. 2009 16:32
Re: čas

ať počítám jak počítám tak je to o 1/4 kratší ... pokud je to o 1/4 kratší a bude to stát maximálno o 1/4 víc tak to stojí za to ....

0 0
možnosti

mmf

31. 8. 2009 9:24
tvrdě se pracuje na

zabrání Sudet podruhé a to na vječné ČASI   !!!!!

0 0
možnosti

ok

7. 9. 2009 10:19
Re: tvrdě se pracuje na

Víte, ono je to dáno konfigurací terénu. Je to prostě jeden region "Lužice", a to včetně  Liberce, Rybniště a Varnsdorfu. Regionu to velmi prospěje. Koneckonců podpoří to i Lužické Srby, ti tam také žijí.

0 0
možnosti

Fredy

30. 8. 2009 21:30
Nebude tolik dohadovani.

Takze Anglicka Arriva bude provadet preshranicni dopravu.

0 0
možnosti

Vilém

30. 8. 2009 9:37
heh

České dráhy neměly zájem. Ale to platí obousměrně. O české dráhy není zájem.

0 0
možnosti

straznicke.bramburky

30. 8. 2009 10:21
Re: heh

České dráhy nemají zájem, protože do ČD tečou miliardičky jinými cestami... Takových pár set tisíc z Liberecka za pár tratí lokálního významu je pro ně nezajímavé a potupné... Jo, ČD Kargo, či dotované zakázky, to je džob ;-)

0 0
možnosti

st

29. 8. 2009 12:35
kýble

a budou v nich mít dostek kýblú, kam budou dělat lidskou potřebu

PS

proč nejde poslat příspěvek bez nadpisu, ač není označen červenou hvězdičkou, že je povinný. zřejmě se tak projevuje vaše vrozená blbost

0 0
možnosti

ok

28. 8. 2009 8:07
dobrá zpráva

Tak to je dobrá zpráva, Žitava dost trpí izolací a blízkostí povrchových dolů v Polsku hned za hranicí. Určitě to přispěje k rozvoji Lužice i Liberecka.

0 0
možnosti

ABC

27. 8. 2009 18:46
Add

A to foto ÖBB tady dela co? Ty vlaky budou jezdit oklikou pres Rakousko?

0 0
možnosti

V. H.

27. 8. 2009 22:57
Re: Add

Pokud vím, je na fotografii typ vlaku, který na trati bude jezdit.

0 0
možnosti