Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Piloti ČSA odpověděli vedení: neomezenou stávkovou pohotovostí

České sdružení dopravních pilotů CZALPA dnes vyhlásilo neomezenou stávkovou pohotovost pilotů ČSA. Zástupci sdružení to oznámili na dnešní tiskové konferenci. Odpověděli tak na včerejší prohlášení vedení ČSA, které nabídlo svou rezignaci výměnou za to, že zaměstnanci a zejména piloti přistoupí na snížení platů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy

28. 8. 2009 8:48
Prodat neprodat - to je vec nazoru majitelu !

Ale jedna vec je jista !  Ten nejhorsi cas pro stavku  je - kdyz je firma v upadku !

Do stavky se chodi zasadne kdyz obchod kvete - a tim to firmu nejvice poskodi.

Ti jejich odborari musi byt neskutecne hloupi lide !  

0 0
možnosti

VV

27. 8. 2009 20:42
Čeští piloti s Americkými platy

V česku mají piloti americké platy ale české výdaje,  - přesto ale musí tito piloti americké platy dostat, jinak půjdou do stávky.  Ostatní pracovníci musí vyjít s českým platem?

Něco tady není v pořádku.

S managementem to nemá teď co dělat, firma je na kolenou, takže stávka ČSA pošle do kytek a slavní piloti budou sedět doma a lítat tak maximálně do hospody, protože nezaměstnaných pilotů je na světě dost.

0 0
možnosti

Olivie

28. 8. 2009 9:33
Re: Čeští piloti s Americkými platy

Z těchto slov čpí závist. O výši patů tady přece nejde i když si je určitě zaslouží piloti víc než státní úředníci na vysokých postech v Praze nebo v Bruselu. Tady jde přece o způsob hospodaření a ne jen v ČSA. Ještě nedávno, v době našeho předsednictví jsme byli ohromování našimi úspěchy, velkolepými akcemi např. na zámku Hluboká,kde pan kníže za státní peníze ohromoval manželky všech evropských potentátů a teď stojíme jako stát před hlubokou propastí. Sepisují se  hysterické petice adresované Obamovi málem s prosbou o ochranu před Rusy.Chvála Obamovi, že se ani neobtěžoval na ten blábol  našeho "předního" dramatika  odpovědět. Lidi začne brzy zajímat co budou jíst, kde budou bydlet a kde se ohřejí až nám budou Rusové díky bezvládné Ukrajině  muset zavřít kohoutky.Volit pravici bude tedy znamenat, že se  nikdy nedozvíme, kde hledat ztracený majetek tohoto státu. Myslím,že by se alespoň některý dal vypátrat.

0 0
možnosti

kiwi

27. 8. 2009 20:29
Takhle se to dělá

když chci získat firmu v podobě zlaté slepice, tak se snažím stlačit cenu co nejníž, vymluvit se na všechny kolem, zaměstnancům snížit platy, v tichosti odejít ze stávajícího vedení a přihlásit kamaráda do předem vyhraného výběrového řízení na odkoupení v podstatě zkrachovalé firmy. Klasický scénář. Jen detaily a názvy firem se mění.

0 0
možnosti

J.G. Pašek

27. 8. 2009 20:43
Re: Takhle se to dělá

Jenomže majitelé = daňové poplatníci ČR vlastní 98% ČSA, chtějí tu firmu prodat na volném trhu kokik kdo dá, jenomže firma, která prodělává za rok půlku své hodnoty nikdo kromě Rusáků zájem nemá . . .  Podnik má cenu = hodnotu, kolik kdo je ochoten zaplatit.  . . .  Pochopitelně laciný sentiment daňových poplatníků je NEPRODÁVAT ČSA  protože raději budeme  doplácet 2+ miliardy na ztrátový provoz ČSA . . .

Nejlepší kšeft na světe by byl, kupovat lidi jakou mají skutečnou skutečnou hodnotu a prodávat je za kolik si o sobě domýšlejí jakou mají hodnotu . . .

0 0
možnosti

Free

27. 8. 2009 20:12
u BA

A to jim ještě nikdo nenavrhl , aby , jako u British Airways, dělali v rámci úspor zadarmo.

0 0
možnosti

Ivan Čapek

27. 8. 2009 20:15
Re: u BA

proboha, už toho nechte, a radši nám ukažte to cashflow, ve vaše případě spíše free-cashflow, když jste to slíbil

0 0
možnosti

georg

27. 8. 2009 20:07
... a poslední zhasne a zamkne dveře.

0 0
možnosti

Martin

27. 8. 2009 19:36
Tak je nechte stávkovat

až začnou stávkovat, zákazníky rády převezmou ostatní letecké společnosti, které se nyní potýkají s neodstatkem zákazníků. Následně všechny stávkující piloty vyrazit, zažalovat o náhradu škody, vyrazit všechny odboráře a najmout nové piloty, třeba ze zahraničí. Těch pár kousků se někde najde. Pokud si necháte ten přeplacený xindl diktovat podmínky, tak se bude situace jen zhiršovat. je třeba dát jim najevo, kdo je tu šéf, kdo je platí a když se jim to nelíbí, ať jdou jinam.

0 0
možnosti

georg

27. 8. 2009 20:08
Re: Tak je nechte stávkovat

... a nezapomeňte vůdce stávkujících veřejně oběsit pro výstrahu.

0 0
možnosti

harley

27. 8. 2009 18:26
CSA

Nejdrive vyhodte soucasne vedeni a potom odborare,a zacne se od nuly.Kdyz Delta pilot s 5ti letou praxi dostane 120 000,tak mame zacatek Nove vedeni podle pozice v CSA ale nikdo vice jak 100 000.Bonusy az za uspesne odvedenou praci a CSA bude v  za rok v profitu./

0 0
možnosti

medvěd

27. 8. 2009 18:26
stávková pohotovost je jen odborářské vydírání

Vyrazil bych okamžitě  všechny piloty a ostatní co jsou ve stávkové pohotovosti. Když se jim v práci u ČSA nelíbí ať se zaměstnají jinde .  Že to nejde ale jde - vzpomeňte si na Regana jak takto kdysi zlikvidoval stávku leteckých dispečerů. Jenže kde vzít dnes Regana ,bohužel nikoho takového na naší politické ani manažerské scéně nevidím.    

0 0
možnosti

georg

27. 8. 2009 20:10
Tallmann i přes důstojnickou ...

... výchovu a výcvik je měkkota.

0 0
možnosti

Monte Christo

27. 8. 2009 18:09
Piloti nemuzou za spatne manazery....

Spatny pristup manazeru dovede ke krachu kazdou spolecnost v jakemkoly obchodnim systemu...Vydelek,rezervni fond,investice...A jak tedy postupovaly manazeri CSA kdyz je samotna CSA pomalu v krachu?

Monte Christo Praha Ma zeme Me srdce

0 0
možnosti

Ivan Čapek

27. 8. 2009 18:04
Piloti nedejte se!

Nedejte na všechny ty řečičky. Zodpovědnost za ztráty a všechno ten nepořádek nesou oni, a také mají ten postkomunistický grif, nejdřív to přivést na bankrot a pak se z toho vykroutit a usídlit se někde jinde. Usilujte o jejich odchod pro naprostou nekompetenci, která vás a všechny zaměstnance přímo nadále ohrožuje.

0 0
možnosti

Free

27. 8. 2009 18:10
Re: Piloti nedejte se!

Otázka ale zní, kdo obnoví prodej letenek a obsazenost letadel, což je ale celoevrospký problém.  Jestli jste si nevšiml, tak to je problém této společnosti.  Pilotů je v současnosti nadbytek.

0 0
možnosti