Diskuze
Piloti ČSA odpověděli vedení: neomezenou stávkovou pohotovostí
Děkujeme za pochopení.
Tedy
Prodat neprodat - to je vec nazoru majitelu !
Ale jedna vec je jista ! Ten nejhorsi cas pro stavku je - kdyz je firma v upadku !
Do stavky se chodi zasadne kdyz obchod kvete - a tim to firmu nejvice poskodi.
Ti jejich odborari musi byt neskutecne hloupi lide !
VV
Čeští piloti s Americkými platy
V česku mají piloti americké platy ale české výdaje, - přesto ale musí tito piloti americké platy dostat, jinak půjdou do stávky. Ostatní pracovníci musí vyjít s českým platem?
Něco tady není v pořádku.
S managementem to nemá teď co dělat, firma je na kolenou, takže stávka ČSA pošle do kytek a slavní piloti budou sedět doma a lítat tak maximálně do hospody, protože nezaměstnaných pilotů je na světě dost.
Olivie
Re: Čeští piloti s Americkými platy
Z těchto slov čpí závist. O výši patů tady přece nejde i když si je určitě zaslouží piloti víc než státní úředníci na vysokých postech v Praze nebo v Bruselu. Tady jde přece o způsob hospodaření a ne jen v ČSA. Ještě nedávno, v době našeho předsednictví jsme byli ohromování našimi úspěchy, velkolepými akcemi např. na zámku Hluboká,kde pan kníže za státní peníze ohromoval manželky všech evropských potentátů a teď stojíme jako stát před hlubokou propastí. Sepisují se hysterické petice adresované Obamovi málem s prosbou o ochranu před Rusy.Chvála Obamovi, že se ani neobtěžoval na ten blábol našeho "předního" dramatika odpovědět. Lidi začne brzy zajímat co budou jíst, kde budou bydlet a kde se ohřejí až nám budou Rusové díky bezvládné Ukrajině muset zavřít kohoutky.Volit pravici bude tedy znamenat, že se nikdy nedozvíme, kde hledat ztracený majetek tohoto státu. Myslím,že by se alespoň některý dal vypátrat.
kiwi
Takhle se to dělá
když chci získat firmu v podobě zlaté slepice, tak se snažím stlačit cenu co nejníž, vymluvit se na všechny kolem, zaměstnancům snížit platy, v tichosti odejít ze stávajícího vedení a přihlásit kamaráda do předem vyhraného výběrového řízení na odkoupení v podstatě zkrachovalé firmy. Klasický scénář. Jen detaily a názvy firem se mění.
J.G. Pašek
Re: Takhle se to dělá
Jenomže majitelé = daňové poplatníci ČR vlastní 98% ČSA, chtějí tu firmu prodat na volném trhu kokik kdo dá, jenomže firma, která prodělává za rok půlku své hodnoty nikdo kromě Rusáků zájem nemá . . . Podnik má cenu = hodnotu, kolik kdo je ochoten zaplatit. . . . Pochopitelně laciný sentiment daňových poplatníků je NEPRODÁVAT ČSA protože raději budeme doplácet 2+ miliardy na ztrátový provoz ČSA . . .
Nejlepší kšeft na světe by byl, kupovat lidi jakou mají skutečnou skutečnou hodnotu a prodávat je za kolik si o sobě domýšlejí jakou mají hodnotu . . .
Free
u BA
A to jim ještě nikdo nenavrhl , aby , jako u British Airways, dělali v rámci úspor zadarmo.
Ivan Čapek
Re: u BA
proboha, už toho nechte, a radši nám ukažte to cashflow, ve vaše případě spíše free-cashflow, když jste to slíbil
Martin
Tak je nechte stávkovat
až začnou stávkovat, zákazníky rády převezmou ostatní letecké společnosti, které se nyní potýkají s neodstatkem zákazníků. Následně všechny stávkující piloty vyrazit, zažalovat o náhradu škody, vyrazit všechny odboráře a najmout nové piloty, třeba ze zahraničí. Těch pár kousků se někde najde. Pokud si necháte ten přeplacený xindl diktovat podmínky, tak se bude situace jen zhiršovat. je třeba dát jim najevo, kdo je tu šéf, kdo je platí a když se jim to nelíbí, ať jdou jinam.
georg
Re: Tak je nechte stávkovat
... a nezapomeňte vůdce stávkujících veřejně oběsit pro výstrahu.
harley
CSA
Nejdrive vyhodte soucasne vedeni a potom odborare,a zacne se od nuly.Kdyz Delta pilot s 5ti letou praxi dostane 120 000,tak mame zacatek Nove vedeni podle pozice v CSA ale nikdo vice jak 100 000.Bonusy az za uspesne odvedenou praci a CSA bude v za rok v profitu./
medvěd
stávková pohotovost je jen odborářské vydírání
Vyrazil bych okamžitě všechny piloty a ostatní co jsou ve stávkové pohotovosti. Když se jim v práci u ČSA nelíbí ať se zaměstnají jinde . Že to nejde ale jde - vzpomeňte si na Regana jak takto kdysi zlikvidoval stávku leteckých dispečerů. Jenže kde vzít dnes Regana ,bohužel nikoho takového na naší politické ani manažerské scéně nevidím.
georg
Tallmann i přes důstojnickou ...
... výchovu a výcvik je měkkota.
Monte Christo
Piloti nemuzou za spatne manazery....
Spatny pristup manazeru dovede ke krachu kazdou spolecnost v jakemkoly obchodnim systemu...Vydelek,rezervni fond,investice...A jak tedy postupovaly manazeri CSA kdyz je samotna CSA pomalu v krachu?
Monte Christo Praha Ma zeme Me srdce
Ivan Čapek
Piloti nedejte se!
Nedejte na všechny ty řečičky. Zodpovědnost za ztráty a všechno ten nepořádek nesou oni, a také mají ten postkomunistický grif, nejdřív to přivést na bankrot a pak se z toho vykroutit a usídlit se někde jinde. Usilujte o jejich odchod pro naprostou nekompetenci, která vás a všechny zaměstnance přímo nadále ohrožuje.
Free
Re: Piloti nedejte se!
Otázka ale zní, kdo obnoví prodej letenek a obsazenost letadel, což je ale celoevrospký problém. Jestli jste si nevšiml, tak to je problém této společnosti. Pilotů je v současnosti nadbytek.