Diskuze
Dráhy přestanou posílat pendolina do Bratislavy, byla drahá a nevytížená
Děkujeme za pochopení.
Radek
Drahá a nevytížená, jestli nás opět dráhy netahaj za nos,
spíš možná vůbec kolikrát nedojela ...
bývalý železničář
KONEČNĚ !!!
Byl to nesmysl od samého počátku - nafouknutá bublina zpanštělého rádoby "managementu" vedení ČD: italské jednotky dodané pro ČD nejsou ani zdaleka tak pohodlné, jako nové vozy pro EC vlaky, navíc nemají dostatečný prostor pro zavazadla - naše "pendolína" jsou dobrá tak pro dojíždění úředníků s aktovkou do zaměstnání, ale protože nemají ani zásuvky pro notebooky, tak nejsou použitelná ani k tomu ...
TTSO
Parní Slovenská Strela roku 1937 to dokázala za4 hod 20 min
Parní Slovenská Strela roku 1937 to dokázala za4 hod 20 min a na období roku 1939 se plánovalo zrychlení o dalších 10 procent ...
Tož tak Pendolino
TTSO
Re: Parní Slovenská Strela roku 1937 to dokázala za4 hod 20 min
omlouvám se přání otcem myšlenky ... nebyla parní ale motorová
strojvůdce Příhoda
škoda
Zatím jsem se Pendolinem nesvezl, ale rád to někdy učiním. Linka do slovenské metropole je ale zcela nevhodně postavená. Chtělo by to dva páry vlaků - z každého města jeden ráno a jeden večer. Příjezd do Bratislavy v 22.20... - odjezd pouze časně ráno - může být výhodný pouze pro Slováky, kteří třeba jedou na jednání do Prahy.
Zuza
Příplatek
Výhoda příplatku u Pendolina je pro mě především ta, že mám jistotu, že nepojedu vlakem s cigánama.
Karel
jen jednou
jsem jel Pendolinem z Ostravy do Prahy a také naposled.Pendolino je nepohodlné,prostor je tak ztísněný,že nelze ani natáhnout nohy,větší zavazadlo není možné uložit jinam než na podlahu.Vagony nemají kupé(je to jedna ratejna) a 40.minut zpoždění,což podle spolucestujících je normální.
zdeněk
vysvětlení zmateného článku
z bratislavi pojedou jen 4 vagony, které se v břeclavi připojí na vlak wien-berlin
pteryx
Re: vysvětlení zmateného článku
No jo, to je pěkné, Pendolína se pořizovala přece hlavně proto aby nevznikalo časové zpoždění při ježdění na "západ" - je to první vlak kompatibilní s našimi i západními zabezpečovacími obvody. Teď byl nějak povolený provoz Taurusu, tak tím se to asi řeší, tak pendolína kvůli problémům se spolehlivostí škrtli. Stejně je trochu škoda aby pendolína jezdily jen u nás doma, na to byla zbytečně drahá.
L
Kolik mas na hodinu?
Jestli si mam priplatit 180 korun za 20 minut, tak me to vychazi jako 3*180=540 korun na hodinu. To je za tyden 42.5*540=22950 korun a za mesic, ktery by mel presne 4 tydny by to bylo 91800 korun. Takze, kdo nema pres 90 tisic cisteho mesicne, tak to jejich pendolino nechce.
pteryx
Re: Kolik mas na hodinu?
To je demagogie, takhle se to nedá počítat. Podívejte se třeba na testy automobilů, když jedete úsporně tak máte spotřebu třeba 6 litrů, když jedete dynamicky tak to hodí třeba 9 litrů, ale v běžném kombinovaném provozu tím ušetříte třeba 5 minut na hoditně. Za nadstandardní úsporu času se v tomto světě tvrdě platí, to je fyzikální realita.
Vítek
Tak tomu neporozumí asi nikdo.
podle mně je to pouze o tom, že lidé za tak drahou přepravu nechtějí platit a ne, že by byl provoz dražší. Předpokládám, že pendolíno nemá větší spotřebu energie než vlak eurocity. Zase chtějí ČD oblbnout lidi a zdůvodňují to lží. Kdy už do vedení drah zasedlou rozumní a logicky uvažující lidé????