Diskuze
V Česku jsou téměř tři desítky vysoce rizikových silnic
Děkujeme za pochopení.
Karlík
Opět naše lež pro EU
Citace článku:
Loni zemřelo na českých silnicích 801 lidí, což je o 136 méně než v roce 2007. Letos od ledna do října to bylo 701 obětí.
To, že se jedná jen o kosmetickou úpravu je evidentní. Do evidence se započítavají zemřelí na místě a do 24 hodin. Ostatní (déle zemřelí) se nezapočítávají jako oběti dopravní nehody! Jinak dle jiných pramenů počet usmrcených mírně stoupá.
Petr
Riziko jsou ridici kteri jezdi jak blazni bohuzel vetsina
Cesky ridic - arognatni blbec
Lucius
Re: Riziko jsou ridici kteri jezdi jak blazni bohuzel vetsina
Riziko jsou nevyježdění vidláci v klobouku a s platem vajec na zadním skle. Riziko jsou neosvětlení (a na jihovýchod od Jihlavy i převážně ožralí) cyklisté. Riziko jsou i mrňavé buchty ve velikánském offroudu, který jim přítel koupil společně s řidičákem. A hlavní riziko je buterační zákon, který kostkovaným kašpárkům s pracovní smlouvou od města dává pravomoci, srovnatelné s příslušníky ozbrojjených sborů, vázaných služební přísahou. Abychom nechodili pro příklad daleko a bavili se o tvrdých číslech: obec Koleč - vývoj dopravní nehodovosti (zdroj informace je zde: http://www.jdvm.cz/pcr/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.jdvm.cz/pcr/)
Období od 1.1.2007 do 31.12.2007: 3 dopravní nehody (po část roku měřila rychlost MP Koleč)
Období od 1.1.2008 do 31.12.2008: 5 dopravních nehod (po celý rok MP Koleč měřila rychlost)
Období od 1.1.2009 do 30.6.2009: žádná dopravní nehoda (po novele zákona 361/2000, MP neměřily rychlost kvůli chybějícím značkám)
Období od 1.7.2009 do 26.9.2009: žádná dopravní nehoda (měření podle "závadných" značek, které "zhoršují" bezpečnost")
Vlastimil Kornas
vlastní zkušenost
cesta 11 z Ostravy do Opavy se mi zdá nebezpečnější hodnocená střední než z Horního Benešova do Bruntálu hodnocená velmi nebezpečná.