Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Danone zaplatí za neupřímnou kampaň o Activii miliony

Francouzský výrobce jogurtů Danone odškodní své americké zákazníky za neupřímnou marketingovou kampaň. Společnost sice nedala za pravdu kritikům reklamy o "dokázaných účincích" probiotických kultur, ale aby se vyhnula soudnímu sporu, rozhodla se zákazníkům vyplatit 45 milionů dolarů. Informoval o tom server Sme.sk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Kejkrt

20. 3. 2010 15:03
VAdí mi to taky, tak to PROSTĚ nekupuju.

Nakonec, i kdybych se tady v ČR s danone soudil, tak nevyhraju. Nejen pro sílu peněz, ale taky proto, že většina soudců by vůbec nepochopila podstatu sporu. Jo, rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví, to je jim jasné ještě teď. Ale oblbování spotřebitele? Nechápou. Vždyť přece vědci ...

To je taky kapitola: Experti fakulty preventivního lékařství brněnské Masarykovy univerzity potvrdili, že Activia pomáhá regulovat zažívání.

Troufnu si jen tak od stolu kontrovat tvrzením, že pití vody má stejné účinky, zejména ve srovnání s nepitím ničeho.

Můj vědecký výzkum také nadevší pochybnost dokázal, že včely dávají med.

0 0
možnosti
JB

J. Balcar

18. 3. 2010 13:24
No jo, Amerika...

U nás se za neupřímné kampaně pokuty neplatí a Američané jsou na ně odborníci. Stačí se podívat na socany a jejich třicetikorunové vítězství.

0 0
možnosti
FD

F. Doušek

18. 3. 2010 14:48
Re: No jo, Amerika...

upřímný Standa ale snahu měl.

0 0
možnosti