Diskuze
RegioJet dostal první nabídky na nové vlaky za 1,3 miliardy
Děkujeme za pochopení.
A. Riedel
Jak jednoduché!
Nestarat se o obnovu tratí, budov, platy zaměstnanců SŽDC a dalších spoustu věcí, souvisejících s provozem dráhy a jen si jezdit po kolejích není žádný problém. To by uměl každý!
P. Jordán
Re: Jak jednoduché!
Tak rychle, už tam na Vás pane Riegle čekají!
R. Buršík
Re: Jak jednoduché!
to jsou velká slova, jen aby na ně měl peníze, to střílí dost na slepo,aby na tom gatě neprodělal jsem zvědav zda vezme trať v dlouholetém prodělku?? Vezme jen musí být součástí balíku, nejsme idioti a vidíme trvá jim to na ČD dost let se přizpůsobit.
A. Riedel
Re: Jak jednoduché!
On žádnou trať nebere, on po ní bude jen jezdit. Udržovat ji bude nadále SŽDC.
Takových chytráků už bylo! Třeba Viamont pana Řebíčka. Vyzobal si z nákladní dopravy hrozinky (ucelené vlaky uhlí pro elektrárny, které bylo možno jen zapřáhnout za lokomotivu a jet), zbytek přenechal dráze. A přesto dojezdil...
R. Buršík
Re: Jak jednoduché!
to je trochu jinak nákladní je CD Cargo, tam půjde o státní dotace na tratě. On za sebou má žluté busy, ale po vesnicích nejezdí. Kolejový svršek taky asi nebude opravovat či čekárny??
J. Tínek
Re: Jak jednoduché!
Pane Riedle, SA bude za provoz platit SŽDC jako majiteli dopravní cesty.A veřte mi,že jim to napočítají pěkně. Určitě to zadarmo nebude.Takže nerozumím smyslu vašeho příspěvku.
A. Riedel
Re: Jak jednoduché!
Kde vezme vyškolené strojvedoucí, vlakvedoucí, průvodčí? To si je najme od ČD?Kde bude třeba deponovat soupravy mezi vlaky? Na kolejích ČD? Na vlastních kolejích? Kde, v Praze i Ostravě? Nebo si postaví vlastní odstavné nádraží? Kde?
Kde bude vlaky čistit, mýt vozy, plnit vodou? To taky bude dělat ČD? Nebo si postaví vlastní zařízení, najme na pár souprav vlastní lidi? Kdo bude na jeho vlacích vykonávat zkoušku brzdy před odjezdem? Vozmistři ČD? Nebo bude mít pro pět vlaků (tedy na práci 5x10 minut denně) vlastní?
Kdo odtáhne jeho vlak z trati při poruše lokomotivy? Lokomotiva ČD? Za co? Kam umístí záložní soupravy pro případ poruchy vlaku, do které budou jeho cestující moci bez problémů přestoupit?
Dráha holt není autobus. Ale doufejme, že to má všechno promyšlené. Ovšem nedoplatí se...
P. Jordán
Re: Jak jednoduché!
Vaše starosti bych chtěl mít v neděli po obědě s kávou a buchtou na stole. Ostatně, co je Vám do toho, jak má provoz zajištěný. Vy to platit nebudete a ČD mu to zadarmo poskytovat taky asi nebude. A dodržování všech náležitostí mu určitě dá ČD a spřízněné státní orgány náležitě sežrat. V autobusech se mu povedlo pořádně zacloumat se špinavým a neschopným ČSAD, snad se mu to povede i s ČD.
J. Tínek
Re: Jak jednoduché!
Já si myslím,že pan Janžura si poradí. Už nyní má na vedoucích postech několik lidí, bývalých zaměstnanců ČD.A věřím,že i kvalitních.A pokud to budou zahraniční soupravy, tak údržba bude prováděna v zahraničí(někde za hranicemi), pro běžný provoz si pronajme depo od ČD(je jich několik zcela prázdných).A servisní technici této firmy určitě budou dohlížet na tyto vlaky i v ČR.A bude li vlak kvalitní,servis bude postačovat zcela minimální.Já bych ho nechal,ať ukáže,jak to má logisticky zajišteno.
A. Riedel
Re: Jak jednoduché!
Myslíte, že po každém příjezdu do cílové stanice bude odesílat soupravy na technickou prohlídku do ciziny? Z Ostravy do Polska, z Prahy k kam (zadarmo?). Kde je na ČD "prázdné depo"? Všechna nepotřebná už byla dávno zrušena (a nebylo jich málo). Vozmistři nejsou žádní servisní technici, ale pracovníci, jejichž povinností je technická prohlídka soupravy před každým odjezdem(!) z výchozí stanice vlaku včetně detailní zkoušky brzdy. A to ať je souprava jakkoli "kvalitní".