Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vlezlá reklama masíruje pacienty v čekárnách, nebude před ní úniku

Průměrně tříhodinová čekací doba v nemocnicích je nejen těžkou zkouškou trpělivosti pacientů a jejich blízkých, ale představuje také spoustu nevyužitého reklamního času. Obojí má změnit nový projekt televizního vysílání, který se má postupně šířit do českých nemocnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Hochová

17. 10. 2010 13:34
Nebylo dřív heslo

TICHO LÉČÍ?

0 0
možnosti

D. Kramolišová

15. 10. 2010 12:59
Nechápu..

Nechápu...proč má být v čekárně TV..protože: nkdo ji nesleduje, buď pacienti trpělivě čekají-mlčky nebo se snad baví se známými...Na stolcích je stejně kupa letáků, takže člověk si jen může zvazpomínat na nějaký les, který na ten "byznys farmacie" padl...a ráda bych věděla, zda stále platí...ticho léčí...protože ta TV by hned vypadla.

Pokud mají dost peněz na hlouposti...tak ať si farmaceutické firmy koupúí digirámečky a "ozdobí" s nimi čekárny...

0 0
možnosti

P. Fiala

15. 10. 2010 11:41
Lidské svobody.

Neporušuje se některá ze základních svobod člověka?

Za jakým účelem se blikající obrázky vysílají na pacienty-zákazníky zdravotních služeb?

Inu za účelem ovlivnění jejich mysli, navíc si tu hrůzu pacienti platí z vlastních daní či zdravotního pojištění.

Připomělo mi to pokusy I.P.Pavlova se psy. Zabliká zelená, bude žrádlo, začni slintat. Zabliká červená, nebude žrádlo, neslintej.

0 0
možnosti

P. Boublíková

15. 10. 2010 11:26
Jen aby nějaký prudina občas obrazovku nerozflákal

být nemocný a ještě muset sledovat reklamy, to už je příkoří trochu moc.

0 0
možnosti

A. Riedel

15. 10. 2010 10:54
Antireklama

Pro mne je reklama pouze upozornění, čemu se musím za každou cenu vyhnout. Dobré zboží uspěje i bez reklamy. 

0 0
možnosti

J. Musil

15. 10. 2010 10:40
"Chceme působit hlavně informativně a edukačně"

Chachá -při poslední návštěve Vinohradské nemocnice jsem v čekárně během 20 minut shlédl kromě reklam estrádu s přihlouplými vtipy na policaity, několik klipů pop-music a předvolební spoty. V ošumtělých prostorách čekárny byly dvě velkoplošné obrazovky a dva samostatné reproduktory, nebylo úniku, hrůůůůza! Jsou to chytráci, kteří přesvědčili nemocnice, že TV je to, co pacienti nejvíc potřebují. I kdyby na ně měla padat omítka či s nimi v čekárně spadnout židle. Kdo umí vydělávat, ten umí...

0 0
možnosti

H. Kratzerová

15. 10. 2010 10:19
Naivně jsem se domnívala, že

pacientům nejlépe svědčí tři T (ticho, teplo a tekutiny). O léčebných účincích reklamy jsem dosud neslyšela.

0 0
možnosti

F. Doušek

15. 10. 2010 10:02
a co instalovat obrazovky i do ordinací?

Možná by i páni doktoři pohnuli a nebyly by tak dlouhé čekací doby.

0 0
možnosti