Diskuze
Čínská cesta je volná, Bárta bude pro asiaty hledat zkušební dálnici
Děkujeme za pochopení.
J. Denemark
...a modří gauneři v čele s Kocourkem se šikují...
"Tomu se musí zabránit, vždyť jak by k tomu přišla poctivá česká firma....třeba Skanska".)))))
Z. Válek
Je to krok správným směrem.
Povyk, jaký to vyvolalo ve stavební lobby, to jen dokazuje. Je třeba zavést do toho kartelového prostředí prvek, který tuto strukturu naruší a vytvoří konkurenční, soutěžní prostředí. Pak se uvidí.
K. Lhoták
Re: Je to krok správným směrem.
Přesně tak...je to potřeba, protože co se tu dějě je opravdu děs.
m. Paikr
Mezno-Praha
a ať už to jede.Když se podíváte na D3, most u Čekanic, tak horší to snad ani být
nemůže.To co předvádí(už tři roky) ,,naši", to je hnus fialový.
F. Doušek
Od angažmá čínských stavitelů mne odpuzuje
všeobecně známá "kvalita" čínského zboží. Na druhou stranu se mi jeví jako liché obavy představitelů české stavební lobby z propouštění, neboť stavební firmy jsou plné zahraničních stavebních dělníků. Viz dnešní zranění dvou ukrajinských dělníků na stavbě domu nebo má osobní zkušenost na stavbě kanalizace u nás, kde nepotkáte česky mluvícího dělníka české dodavatelské firmy.
K. Pořická
Re: Od angažmá čínských stavitelů mne odpuzuje
Jenže nejvíce a podstatně by byly potrefeny dohazovačské "Pracovní agentury" a jejich obří zisky "Otroci" soukromých majitelů by byli pouze a jen nahrazeni "otroky" státního systému.Ostatně jakými že pak státními "otroky",vzpomeňte jen na naše zahraniční montéry,TIRáky ap.Jak se prali,aby mohli venku makat za bony a přilepšit rodině..
J. Pašek
ČR stavební podniky proustí dělníky-stavaře . . .
kteří půjdou na nezaměnasteckou a sociální podporu, majitelé stavebních podniků prodají či dají do šrotu silniční mašiny a ČÍňani budoun mít monopol a hin sa ukáže . . .
F. Kusák
Re: ČR stavební podniky proustí dělníky-stavaře . . .
Tzv. naše stavební firmy jsou mají vlastníky v zahraničí a zde je stejně pouze kancelář a na vlastní práci si stejně najímají subdodavatele, kde pracují hlavně Ukrajinci. Kdyby to těm tzv, stavařům tak vadilo, tak vyjdou do ulic jak ve Francii, ale těm pár Čechům je to asi jedno. Jiný problém je z čeho se to zaplatí a pokud ta firma bude mít sídlo v Číně tak i daně a nejen daně půjdou tam a samozřejmě čínský dělník tady neutratí téměř ani korunu. V podstatě se mně to taky nelíbí, ale protestovat musí hlavně stavaři.
M. Franková
Líbit se mi to tedy nelíbí,
ale....! Pokud jakákoli jiná firma postaví kilometr české dálnice v česku za menší peníz a kvalitněji, tak těm našim stavebním pijavicím odstavení od lizu přeji. Ostatně, co je to za povyk?? každá česká firma při realizaci jakékoli stavební zakázky zaměstnává 90 procent inostranců. Jen si najděte větší stavbu, a chvíli poslouchejte!!
S. Krejcar
čínská cesta ČS
Je otázkou,zda se nebude jednat opět o něco podobného jako v případě rakouských Pandurů,španělských Cassa nebo korejských Kia.Kolik asi všimného zůstane u inovovaných ministrů za nehty všimného.Proti cizím firmám a jejich zakázkám už nic nemám,vždyť práce Barabů na českých tunelářských pracech byla ve své době a z pohledu odborné vysoce hodnocena.Hlavně aby se čs.dozor nad těmito vynaloženými financemi opravdu opíral o odborníky.
J. Klíma
A čeští fušeři půjdou na hrnec
Nám lidem je starého kozla potom jestli to budou stavět marťani, pokud to bude v dané kvalitě a ceně ať jí pro mě za mě staví třeba luciper. Hlavně ať už to je.