Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kupujete auto? Podívejte se na 5 nejlevnějších NEJ na českém trhu

Hledáte nejlevnější diesel, nejlevnější čtyřkolku či snad nejdostupnější ventilované sedačky? Tady máte vaše kandidáty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Čulík

18. 11. 2010 13:10
Musíte k tomu říkat víc!

Když někomu, kdo shání nejlevnější vůz, nabídnete jako alternativu k novému vozu s tříletou zárukou ojeté BMW M3 E46 nebo Porsche 911, tak mu také řekněte, kolik ho bude stát případná oprava. Normální člověk nemá tolik možností jako autoři Autowebu, jak si ověřit původ a stav ojetiny, kupované v autobazaru. A koupit to na inzerát od neznámého člověka je ještě větší dobrodružství. A srovnávat Chevrolet Epica s Porsche 911? Vždyť je to zcela odlišná kategorie aut, když si budu chtít koupit šestiválec, tak to mne jako vůbec nezajímá nic jiného než počet válců? Máte nás za debily? Jezdil jsem s šesti i osmiválci, ale že by moderní čtyřválec nekultivovaně drnčel? Já v tom zase tak velký rozdíl nevidím a ani poslední model Ford Crown Victoria 8 válců 4,2 litrů mne ani po 5ti tisících kilometrů nepřesvědčil, že bych si ho toužil koupit.

http://kontaktocz-internetovy-obchod-cesky-tesin.takeit.cz/soflens-38-6-ks-6382344?370802&rtype=V&rmain=149032&ritem=6382344&rclanek=8530756&rslovo=474762&showdirect=1" target="_blank" rel="nofollow">

0 0
možnosti
SK

S. Krejcar

18. 11. 2010 16:55
Re: Musíte k tomu říkat víc!

Nu ale smyslem článku nebylo asi srovnávání ojetin,ale vozidel s různou výbavou a komfortem.Nejde srovnávat Aygo s Avensisem stejně jako Transita s Vitem.Ale je též pravdou,že v podstatě i ty nejlevnější vozidla dokáží udělat stejnou službu jako RR. 

0 0
možnosti

P. Čulík

18. 11. 2010 21:35
Re: Musíte k tomu říkat víc!

Nevím, co bylo smyslem článku, ale určitě ne srovnání vozidel s různou výbavou. Protože srovnávat Porsche a Chevrolet Epica může jen magor.

O úrovni Autoweb si myslím své od doby, kdy jejich právník před asi půl rokem psal zasvěceně o tom, jak se nemá uvolňovat pravý pruh na dálnici najíždějícím autům, což je nejenom v Německu běžná a užitečné věc a argumentoval i tím, že v Německu je u nájezdu plné čára, které znemožňuje u nájezdů přeřazení zprava doleva. OPAK JE PRAVDOU: plná čára je zleva a přerušovaná zprava, aby pravý pruh mohl uhnout vlevo a levý tam nevjel najíždějícím.

Takže tyto pseudoznalce a odborníky z Autoweb už více nemusím.

0 0
možnosti