Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Test elektromobilu: ta věc jezdí pořád stejně, jako stroj

První elektromobil vyhrál auto roku a motoristický svět nabral nový směr. Kam míří, to nikdo neví. Nejvyšší čas půjčit si elektromobil a začít hledat odpověď.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

j. podhradsky

5. 12. 2010 1:59
mozna je to moje chyba

Pratele, ja ten clanek nemohu docist, po nekolika radcich se dostavi uplny odpor k tomuto prihlouplemu  stylu, jakym   je ten clanek napsany. Doufal jsem, ze se dozvim neco o Nissanu Leaf,  ktery clanek na zacatku zminuje, protoze jsem o nem nedavno cetl velice pozitivni zminku, napr.,ze je to lepsi auto nez Volt , ktery je pri nejmensim predrazeny /40.000 $, od  americkeho GM. Ridim  sportovni nissan uz radu let a vim, ze inzenyri v Nissanu jsou velice dobri.

 Ale nic takoveho jsem v clanku nenasel, skoro  zadne technicke udaje a kdyz uz clanek nejake udava, tak jsou namatkou schovane v nesnesitelne hloupem a nezazivnem textu.  Opravdu jsem zkousel 2x to precist, ale je to proste nesnesitelne. Redaktorovi, ktery toto napsal strcili  zrejme jakousi italskou dodavku a on se chvili vozil a potom musel neco napsat a pokud mozno, tak to co nejvice roztahnout. A asi sam vedel, jakou kvalitu odvedl, tak se ani pod clanek nepodepsal  Ale zadny problem, najdu si ten Leaf na internetu, popsan od normalnich lidi a tak se vyhnu utrpeni snaset, jak tady pan redaktor vrazdi cesky jazyk

0 0
možnosti

K. Křivan

4. 12. 2010 21:00
145 km je strašně málo.

Já potřebuji auto na štreku Mnichov - Praha - Brno.  Dvacetkrát do roka. Dokud tu nebude nějaké revoluční řešení v oboru baterií, nemá to naději.

0 0
možnosti

P. Fiala

4. 12. 2010 14:30
Proč podporovat FotoVoltaiku

Je to již všem jasné?

Nebudete kupovat benzín či naftu za 32,-Kč/litr. Za 3-5 roků si budete nabíjet svá elektroauta zadarmo, z FV na střeše (téměř po dobu 300 dnů v roce).

Pokud ministři a poslanci neumožní vznik monopolům či holdingovým dohodám, tuším však, že to pohlídají orgány EU.

Navíc OPECI budou pod tlakem snižování cen, pokud neovládnou byznys s FotoVoltaikou ve státech kolem rovníku. Též autostrojírenský průmysl dozná změn, elektrotechnický poroste, viz Mohelnice..

0 0
možnosti