Diskuze
Test elektromobilu: ta věc jezdí pořád stejně, jako stroj
Děkujeme za pochopení.
j. podhradsky
mozna je to moje chyba
Pratele, ja ten clanek nemohu docist, po nekolika radcich se dostavi uplny odpor k tomuto prihlouplemu stylu, jakym je ten clanek napsany. Doufal jsem, ze se dozvim neco o Nissanu Leaf, ktery clanek na zacatku zminuje, protoze jsem o nem nedavno cetl velice pozitivni zminku, napr.,ze je to lepsi auto nez Volt , ktery je pri nejmensim predrazeny /40.000 $, od americkeho GM. Ridim sportovni nissan uz radu let a vim, ze inzenyri v Nissanu jsou velice dobri.
Ale nic takoveho jsem v clanku nenasel, skoro zadne technicke udaje a kdyz uz clanek nejake udava, tak jsou namatkou schovane v nesnesitelne hloupem a nezazivnem textu. Opravdu jsem zkousel 2x to precist, ale je to proste nesnesitelne. Redaktorovi, ktery toto napsal strcili zrejme jakousi italskou dodavku a on se chvili vozil a potom musel neco napsat a pokud mozno, tak to co nejvice roztahnout. A asi sam vedel, jakou kvalitu odvedl, tak se ani pod clanek nepodepsal Ale zadny problem, najdu si ten Leaf na internetu, popsan od normalnich lidi a tak se vyhnu utrpeni snaset, jak tady pan redaktor vrazdi cesky jazyk
K. Křivan
145 km je strašně málo.
Já potřebuji auto na štreku Mnichov - Praha - Brno. Dvacetkrát do roka. Dokud tu nebude nějaké revoluční řešení v oboru baterií, nemá to naději.
P. Fiala
Proč podporovat FotoVoltaiku
Je to již všem jasné?
Nebudete kupovat benzín či naftu za 32,-Kč/litr. Za 3-5 roků si budete nabíjet svá elektroauta zadarmo, z FV na střeše (téměř po dobu 300 dnů v roce).
Pokud ministři a poslanci neumožní vznik monopolům či holdingovým dohodám, tuším však, že to pohlídají orgány EU.
Navíc OPECI budou pod tlakem snižování cen, pokud neovládnou byznys s FotoVoltaikou ve státech kolem rovníku. Též autostrojírenský průmysl dozná změn, elektrotechnický poroste, viz Mohelnice..