Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Anticenu Sexistické prasátečko získala firma, která přeřízne vše

Anticenu Sexistické prasátečko udělovanou za necitlivé zobrazení ženy v reklamě dnes získala reklama firmy S&Ř, CH Kovo, která se zabývá řezáním, vysekáváním a ohýbáním plechu. Pro reklamu, která fotku téměř svlečené ženy doplňuje textem "Přeřízneme, ohneme vše dle Vašeho přání", hlasovalo ve veřejném hlasování 130 lidí z celkem 411. Soutěž pořádá hnutí NESEHNUTÍ.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Šebesta

16. 12. 2010 8:34
Reklama

Jedna stránka - humor. Je to výčepní humor, přesně cílená na podobný typ lidí. Ha, ha, ha, přezneme všechno. Je to takový jinotaj pro blbečky, tohle pochopí kdejaký primitiv, takže se to hodí. Druhá stránka - reklama má upoutat pozornost. Nemáte dost kvalitní mozek na to vymyslet něco? Tak tam dejte polonahou buchtu. Na cokoli. K tomu je člověk (a zejména) muž predisponován, takže se na reklamu koukne a až pak začne sledovat, oč se jedná... Stručně řečeno, když chce de*il udělat reklamu, tak holt zpravidla nevymyslí nic jiného, než tohle. Fakt, že si za to ta "modelka" nechá zaplatit (a otázka je, jestli se nejedná o nějaký .jpg z netu) na tom nic nemění.

0 0
možnosti

P. Šulc

16. 12. 2010 9:47
Re: Reklama

Naprostý souhlas. Jinak fotografie bude v 99 % těchto případů zakoupena ve fotobance, kde se její cena bude pohybovat do 500 Kč. Pouze ojediněle (ale nikomu se do toho většinou nechce "zbytečně" vrážet peníze) to bude profi fotografie, kterou ve fotobance pořídíte za desítky tisíc Kč, případně na míru u profi fotografa.

0 0
možnosti

J. Anděl

16. 12. 2010 0:13
feministická manipulace

Připomínám fotku ukrajinských feministek, které se nechaly nafotit do půl těla nahé a doplnily to sloganem v duchu, že Putinovi nedají. Lze určitě dohledat v archivu lidovek. Jako nezúčastněný pozorovatel nevidím ŽÁDNÝ rozdíl mezi tím a zde prezentovanou "vítěznou" reklamou.

Opět dobrá ukázka toho, že když to dělají feministky, je to dobré, když totéž dělají chlapi či reklamní agentury, je to špatné.

Tato soutěž je jen manipulační záležitost. Snaha manipulovat pocitem viny je trapná a odhaluje feministické hnutí v jeho nejodpornější podstatě.

Ty reklamy jsou obtěžující, ale urážlivé nejsou. Úroveň vtipu sice není zrovna nejvybranější, ale reklama holt funguje na celkem primitivním principu.

0 0
možnosti

j. kříž

15. 12. 2010 21:28
ilustrace urovně reklamní tvorby

v česku, prostě kozovník tu prodává od řezání až po jogurty všechno českej konzument totiž zchrousá uplně fšechno od politiky přes stupidní seriali  superstáry až po nablblou reklamu memyslíš zaplatíš vod uchyla  zbabělce a volpilce za volantem 

0 0
možnosti

M. Chlup

16. 12. 2010 1:47
Re: ilustrace urovně reklamní tvorby

Ty jsi zase klasickou ilustrací úrovně vyjadřování, gramatiky a inteligence v Česku.

0 0
možnosti

J. Kárník

15. 12. 2010 19:03
Jsme strašně bohatá země...

Jsme strašně bohatá země, kdýž se někdo může zabývat takovýmahele pí.......ama.

0 0
možnosti

J. Richter

15. 12. 2010 19:48
Re: Jsme strašně bohatá země...

Naprosto souhlasím. To je ta kapitalistická přežranost, kdy už opravdu roupama nevíme, co by. Ty reklamy jsou vipné a naprosto neurážlivé. Pamatuju, jak jsem se před lety nasmál, když se mi na výstavě dostal do ruky leták firmy Pasák-distribuce řeziva.  A to tam nebyl jediný náznak, nebo fotka že by mohlo jít o něco jiného než o dřevo.

0 0
možnosti

J. Klíma

15. 12. 2010 17:38
.

Nízké ale vtipné, lepší než imbecilní reklamy na bankovní půjčky nebo drogistické zboží.

0 0
možnosti