Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Diváky otravuje, televize si ale product placement nemohou vynachválit

Desítky milionů korun přineslo loni českým televizím zavedení takzvaného product placementu, tedy reklamy na výrobky či služby tvořící přímo součást pořadů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Linhart

16. 1. 2011 23:15
Soudruh ředitel Janeček bránil zrušení reklam v ČT.

Zlatý padák do "důchodu" malá domů MILIJARDA takhle přibývá daleko rychleji.

0 0
možnosti

M. Vancl

16. 1. 2011 21:50
Úsměvné

V té formě, která je ve videu mi to připadá spíše absurdní a úsměvné; takové to recitování sloganů :-)

Kdyby prostě a jednoduše popíjeli kofolu, připadalo by mi to snad i efektivnější...

0 0
možnosti

M. Pechar

16. 1. 2011 18:52
~

Tak jsem po přečtení nadpisu zakroutil hlavou – diváky otravuje, ale já si ničeho nevšiml. Až teprve, když jsem se dočetl, že se to týká pořadů jako Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Přešlapy, Top Star Magazín, Dobré ráno, Sama doma, Hodinový manžel, Den D, mi docvaklo – nesleduji z nich ani jeden. Nechci říct, že koukám jen na čistě vysoké (hluboké a široké) umění, ale být pravidelným divákem například Ordinaci – soudě podle ukázky – to bych ve zdraví nepřežil.

0 0
možnosti

P. Fiala

16. 1. 2011 18:45
Poslanci a občané

Kruci písek, kdo je pro ČTV rozhodující zákazník, občané plátci měsíčního poplatku či soukromé firmy?

Díváky platící snad miliardy Kč měsíčně to otravuje, ale pár soukromých firem s platbou za miliony ovlivňují uvádění reklam.

Neskutečný nepořádek v obchodních vztazích státních firem. Vypadá to na zřejmou korupci za podpory Rady vytvořenou POSLANCI.

0 0
možnosti

J. Hochová

17. 1. 2011 8:26
Re: Poslanci a občané

Tak to si myslím, že je zbytečná otázka. Samozřejmě je to zadavatel reklam.Na diváky kálí.

0 0
možnosti

F. Eliáš

16. 1. 2011 18:32
Jen úplný idiot

koupí výrobek z reklamy. Kupuji výhradně výrobky, na které není v televizi reklama. Například v lékárně. Nechápu proč bych měl platit za stupidní reklamu.

0 0
možnosti

J. Orlík

16. 1. 2011 18:10
Reklama je navoněná zdechlina.

0 0
možnosti