Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Brňané si prosadili změnu, v 'šalinách' se už nemusí mačkat

Nové tramvaje v Brně už nebudou mít dvě řady lavic proti sobě. Protesty Brňanů zabraly. Změna, kterou si cestující vymohli, paradoxně zvýší kapacitu vozidel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F. Eliáš

24. 1. 2011 22:05
Zajímalo by mě,

kteří hlupáci navrhli taková sedadla a jak byli potrestáni.

0 0
možnosti

S. Jindřich

24. 1. 2011 13:20
takový detail

za opěradlem sedadel je ke sklu cca 20cm (nevím co tam je tak důležitého že to nemůže být jinde) ale je to zhovadilost, takový nevyužitý prostor. Kdyby skvělí návrháři mysleli trošku na užitek tak sedadla mají opěrky skoro ke stěně (oknu) tramvaje, ne takhle blbě

0 0
možnosti

S. Jindřich

24. 1. 2011 13:21
Re: takový detail

ještě jedna pitomost, sedadlo 1,5 - k čemu to je??? návrháře vyhodit na hodinu a místo něj přijmout někoho kdo umí pracovat s prostorem

0 0
možnosti

R. Tichý

24. 1. 2011 12:22
Závidím brňákům

že se jim podařilo něco změnit. V Praze jsme "obyčejní smrtelníci" příliš slabí. Vůbec celá tahle tramvaj je neuvěřitelný a nepraktický zmetek.

0 0
možnosti

V. Kolman

24. 1. 2011 7:33
POZORNĚ JSEM SI PROHLÉDL TY "TRŮNY"

Sedačky na obrázku mi připadají příliš "hřmotné" a zbytečně moc vybíhající do uličky. U "předpotopních" ruských vozů metra z Mytiščina (myslím, že jsou to kopie ještě mnohem starších amerických vozů) jsou také sedačky podél oken, ale ulička je v nich podstatně širší a také mají mnohem lépe mají tvarovaná opěradla zád - lépe se na nich sedí. Tím ale veškeré přednosti ruských vozů končí :-)).

       Připadá mi, že tu "poršáckou" tramvaj navrhoval někdo od rýsovacího prkna, v prototypu tramvaje se nevezl a na cestující moc ohledu nebral.

0 0
možnosti

M. Stuchlik

23. 1. 2011 0:19
Změna, kterou si cestující vymohli, paradoxně zvýší kapacitu

"zvýší kapacitu" to je to podstatné o co jde. Na lidech DPMB nezáleží.

0 0
možnosti

J. Kos

23. 1. 2011 0:04
Kdo vymyslel sedadla zády k oknu,

ten by měl zaplatit tu úpravu. Zvlášť, když po úpravě se vejde do tramvaje víc lidí!

0 0
možnosti

S. Ševeček

23. 1. 2011 7:59
Re: Kdo vymyslel sedadla zády k oknu,

Ten, kdo vymyslel porsche křesla, je pitomec. Trestuhodný darebák je ten, který takto provedené šaliny koupil. Měl by zaplatit aspoň úpravu koupených jednotek na normální provedení.

0 0
možnosti

M. Kesl

22. 1. 2011 16:54
Změna k lepšímu.

Domníval jsem se,že v  článcích se sedadly proti sobě jsou umístěny motory a to si takové umístění vyžádalo.Dobře,že se lidé ozvali a dík šalinářům,že sjednali nápravu.Nechme Pražáky očuchávat si zadky.

0 0
možnosti

M. Raková

22. 1. 2011 16:01
A co v Praze?!

V Praze je to same, taky by s tim neco meli udelat. Je to horor, vystupovat z takovychto sedadel v dlouhe rade vedle sebe a naproti sobe, hlavne kdyz mnoho z mladych dynamickych ma nozku pres  nozku a vy se bud zamazete, nebo do nich kopnete a riskujete souboj:-)

0 0
možnosti