Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Proč je nejhledanějším povoláním řidič? Vydělává okolo 50 tisíc

Nejhledanější prací ze strany žadatelů jsou řidiči. Shodují se na tom hned dvě statistiky pracovních portálů. Portál Agentka hlásí, že v lednu padlo 65 tisíc dotazů ohledně práce řidiče. Řidiči jsou nejčastěji hledanou prací i na pracovní portálu Sprace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F. Kočař

13. 2. 2011 8:32
Ridici

No dnesni mladez jde radsi na vysokou ale kdo bude delat tady tohle samo se zbozi nedoveze do obchodu :) Kdyz novy uchazec chce jezdit profesionalne tak musi absolovat skolu 140 nebo 280 hodin ve skole plus zaverecnou jizdu z komisarem a test zaverecny.... to kazdeho odradi tady tohle navic zaplati 40tisic za skoleni. nastesti mam to jeste starsi kdy se platil kolem 1300,- rikam kdo to nezkusil nevi jake to je kdyz clovek jezdi za hranice tak nevi kde zustanu kdyz tady v cr tak aspon dostane domu na vikend. nastesti jezdim sam na sebe s navesem. Udelam dve tocky praha - zlin, Ctvrtek doma na obed. Nic vic neresim jenom ta dalnice by mohla trochu odpovidat te cene !! 

0 0
možnosti

v. vlach

12. 2. 2011 16:55
Řidič jako povolání

je hodně lapidární a podezřelé.Nebo-li: Umím hovno,tak budu řidič.Nejsem ničím ani vyučen,ale mam řidičák,tak budu řidič.Nechci makat v dešti a špinit se na stavbě,tak budu řidič.Uolala.

0 0
možnosti

O. Pola

11. 2. 2011 13:09
obchodni zastupce

tohle povolani ma v 90 procentech pripadu jen velmi malo spolecneho s opravdovym obchodem, spousta lidi v okoli je obchodnimi zastupci, maji na vizitkach SALES MANAGER a to je to co je zajima, plat je vzdy strasne maly a kacky samozrejme za to, kolik firme donesete penez. Ale dneska kazda firma nabizi sales managera a clovek tam dojde, dostane 10 000 brutto ,velky soubor firem a obvolava je a nabizi jim akcie, reklamni misto v inetovem vyhledavaci, novou kreditni kartu, novy telefon, exhibicni misto na vystavisti atd.

Obchod je o necem jinem, toto je telemarketing ,ale spousta lidi v zacatcich si povazuje takovou praci a az casem zjisti,ze to nikam moc nevede.

Pak jsou samozrejme opravdovi tahouni obchodu.

0 0
možnosti

P. Fiala

11. 2. 2011 12:41
To je důsledek stavu ekonomik v EU (tedy i v ČR)

"""Vysvětlujeme si to situací na trhu, kdy pro profesi řidiče není třeba žádného odbornějšího zaměření a pracovní pozice řidiče je stále hezky placená,"

Vysvětlení je, že je stále velká poptávka po zboží všelijakého druhu, které je třeba dostat od výrobce ke spotřebiteli.

Nechápu vlády, že nerugulují dopravu z cest na koleje. Kolik miliard nás stojí dálnice a bude stát jejich udržování, co životů se tam zmarní a nadělá škod vč  těch na přejezdech železničních, kolik je třeba dovést ropy, a co stojí nafty a benzíny, kolik vyčoudí závadných látek do vzduchu. Koleje mají přístup do sebemenšího městečka.

0 0
možnosti

P. Jordán

11. 2. 2011 12:57
Re: To je důsledek stavu ekonomik v EU (tedy i v ČR)

CHA -  koleje do každého sebemenšího městečka + schopnosti ČD - opravdu při pátku dobrý vtip

0 0
možnosti

B. Vorlíček

11. 2. 2011 12:16
... ale za jakou cenu

Ona pravda je trochku jiná. Ti kluci se namakají a není to jen točení kolečkem. Jejich plat činí kolem 12-15.000.-kč a zbytek do 40 - 50.000.-kč činí diety, které mají určené na stravu a jsou vypláceny v eurech. Na důchod se jim ale počítá pouze holý plat, jak jsem výše uvedl. Navíc málokdo z nich si může dovolit ten  " přepych "  aby jezdil dle předpisu 8, nebo 9 hodin. To by ho šéf či dispečer při nejbližší příležitosti vyhodil. Jezdí v průměru 10-12 hodin denně a modlí se, aby je nechytili s " druhou " kartou", která se používá místo starého "kolečka", kde má zaznamenáno dobu a rychlost jízdy za daný 24 hodinový den. Veškerou odpovědnost ale nese řidič a majitel se jen směje - na práci řidiče čeká dalších pár náhradníků, který budou poslušně dál riskovat, aby vydělali a přinesli domu nějaké peníze.

Bedřich

0 0
možnosti