Diskuze
Pošťáky střídají prodavači: první Češi si už chodí pro dopisy do Jednoty
Děkujeme za pochopení.
J. Kliment
Zajištění poštovních služeb
formou tzv. franšízu není nic nového, a v Evropě neobvyklého - jde o běžnou službu která pomáhá zákazníkům dostat se k zásilce co nejdříve. Problém je v tom že menagement pošty přechod služeb včas a dostatečně neprojednal, a tak nikdo z dotčených neměl relevantní informace o co vlastně jde. Jiná věc jsou bankovní služby která ČP poskytuje, tam bude řešení asi složitější. A mimochodem - to ilustrační foto je směšné - tejegramy neexistují již cca 2 roky ....
K. Pořická
Řekni Máně,že tu má něco od soudu,...
tak až půjde pro maso, ať se zastaví to podepsat...
P. Fiala
Prodavač není poštovní úřad
Magoři (převzato ze zdroje K.Š.). Zblázlil se management Pošty s.p.? Jsou dnes poslanci opravdu neschopní býti zástupci občanů v příslušných obcích? Copak nechápou smysl poštovních služeb? Či jen vidí tabulku nákladů a dle této se rozhoduje? I soukromé firmy jsou v pozici, že zajišťují služby pro zákazníky, kteří mu nepřinášejí zisk v nosných 20% zákazníků. Působení firem není jen ve sféře zisku, je to sice hodně důležitý parametr, ale není jediný.
Navíc i prodavač bude mít "náklady", navíc to bude diletant, pokud nebude vyškolen a zavázán poštovními předpisy, což přinese další náklady.