Diskuze
Němečtí řidiči bojkotují nový biobenzin. Vláda hledá, kdo za fiasko může
Děkujeme za pochopení.
F. Doušek
chtěje být IN, asi 3x jsem naplnil nádrž
svého Nissana benzinem se zvýšeným obsahem biosložky u pumpy Makro, ačkoli tento benzin je narozdíl od Německa dokonce i dražší!
Jízda s tímto šmejdem mně utvrdila v jediném - to auto prostě nejede a nejede...
J. Kanioková
Kamarád to zhodnotil takto -
ten 10% lihobenzin je skutečně svinstvo
Dokud jsem jezdil na normální benzin, jezdil jsem za 10l/100km, Jezdím pořád stejně a se stejným vozem, ale lihobenzinu si vezme 11,5l/100km. To bych ještě přežil, ale co ta míchanice dělá se staršími auty pokud nejezdí každý den je na zabití. Shodou okolností jsem dnes chtěl po šesti měsících nastarovat Tatru, ale nepovedlo se. Naprosto zkorodované palivové čerpadlo, trysky v karburátorech zakorodované, že nejdou vyšroubovat. Cokoliv ze ZN slitiny, co s tímhle vynálezem přijde do styku se po roce rozpadá. Takže auta se rozpadají a krávy nemají co žrát.
On ten etanol holt váže vodu a to tak, že dost rychle.
P. Balcar
jj
proto taky diesly na rostliné oleje musí mít navíc i filtraci částic a odlučování vody z motorového oleje. A nechat to stát v autě se kterým se nejezdí už není vůbec dobré.