Diskuze
České dráhy koupí 30 let staré vyřazené vagóny z Rakouska
Děkujeme za pochopení.
V. Mikula
Vlakem jezdím minimálně
Když jedeme dva nebo tři, vyplatí se auto.
A. Řepka
Re: Vlakem jezdím minimálně
zase další kecal :D nesmíte si kupovat jen obyčejnou jízdenku Z-DO, teprve pak zjistíte že vlak je výhodnější :-)) a orientovat v ceníku ČD se v pohodě dá :-))
B. Ševčík
Je to
dobrý krok, a nepomlouvejte věci o kterých víte .......České dráhy jsou odrazem společnosti a všech pisálků.Je to jediná dopravní společnost,která se chová slušně k cestujícím.Zkuste autobusy a burany za volantem a budete se divit jaký je přístup zaměstnanců železnice.O mnoho lepší a hlavně kontrolovaný ve všech směrech.Rozlišujte problém dopravce a správce infrastruktury.Jestli teda nepodléháte článkům Mf dnes a Lidovkám.Ty píšou na obědnávku.
J. Studničná
No to je skvělé!
Někdo se zbaví šrotu a ještě za to dostane zaplaceno! Místo aby za jeho likvidaci zaplatil.
Už zase si někdo mastí kapsu špinavými obchody.
Nemám slov.
E. Heusinger
Upozornění
Vagony budou nejdříve repasovány a potom nasazeny do provozu.
T. Hradecký
Dobrý nápad
Podle mě je to dobrý nápad. Ty vozy jsou z hlediska cestujících v mnohem lepší stavu, než současné hrůzy na českých rychlících, které jsou mimochodem stejně staré. Jejich postupná obnova by stejně trvala minimálně na 10 let. Takže si myslím, že je lepší těch 10 let alespoň někde jezdit v trochu lepších starších vozech z Rakouska, než ve stejně starých českých vozech, které jsou v mnohem horším stavu.
R. Šantroch
Zbytečnost
Nejsem si jist, zda má smysl kupovat rychlíkové vagony, které jsou stejně staré, jako ty, jež po naší železnici jezdí. O kolik se zvýší komfort pro cestující, jsou-li tyto vagony 30 let staré, pokud nebyly používány jako vyloženě luxusní pro I. třídu ( či přímo vládní :-)). Pokud by tomu tak bylo, pak budou mít i v současné době vyšší úroveň než ty východoněmecké a možná by to smysluplné bylo. Nevím, ale zdá se mi to patrně zbytečná investice, tak trochu klamání cestující veřejnosti. Tyto vagony koupíme levně, abychom ukázali, jak umíme hospodařit (otázkou jsou náhr. díly, jak tady bylo již řečeno), abychom si někde jinde uloupli něco z těch miliard plánovaných k utracení.... Třeba je vedení ČD křišťálově čisté - to mi však přijde u státních podniků jako čistá utopie...
J. Kliment
Ono je jedno co dráhy nakoupí.
Posprejované vagóny, rozbité zařízení, prořezaná sedadla, prokopané výplně a o WC se radši nezmiňuji - má cenu vůbec cokoli obměňovat? Problém je v lidech, víc než v menagementu drah.
R. Šantroch
Re: Ono je jedno co dráhy nakoupí.
maličko s vámi nesouhlasím - vagony jezdí pouze po dráze, čili jsou k dispozici pouze v určitých místech. Lze podle mého názoru celkem levně zajistit ochranu vnějšího pláště před vandaly... Na vnitřním zařízení zase dost často drobné poškození nikdo neopraví, nechá se tak, až se pak někdo připojí "k podpisu" a vznikají větší a větší devastace.
Určitě je to v lidech, ale nejen v těch jedněch...
P. Horych
vraky
Jako by jsme nemohli koupit nové, kupovat nějaké ojetiny. Pořád se to tady látá jak naše slavné silnice.
J. Bořický
Potom
se divíme,že se na nás dívají "s patra".Rakušané kupují nové vozy ,aby se zvýšil konfort svým cestujícím.U nás kupujeme za stejným účelem vyřazené vagony.Kmánům stačí konfort,který už nevyhovuje Rakušanům.Teď jen čekám,že České aerolinie zakoupí dvojplošníky,aby zvýšily konfort cestujících.