Diskuze
Adeptů přibývá. Kdo získá Sexistické prasátečko?
Děkujeme za pochopení.
P. Brodský
Nebezpečí feminismu je nerozumně podceňováno.
Filosofie feminismu(ať již je zastávánA MUŽI ČI ŽENAMI) představuje vážnou formu sociálně psychologického šílenství, která vede spolehlivě k poklesu schopnosti biologické reprodukce druhu homo sapiens ve všech společnostech, které jsou pod významným vlivem pozdně křesťanské civilisaci.
Organizátoři soutěže o sexistické prasátečko by si zasloužili cenu v soutěži o feministické prase.
V. Klíma
Re: Nebezpečí feminismu je nerozumně podceňováno.
Hlavně je to totalitní ideologie jak vyšitá. Jak správně podotkla Hužvárová, ve feministických materiálech stačí vyměnit slovo "muži" za slovo "Židé" a rázem se z nich stanou rasistické pamflety, za které by se nemusel stydět ani Goebbels.
K. jiří
Něco ni vadí víc.
Údajně sexistické reklamy mi tolik nevadí.Podstatně víc mi vadí reklamy na minerální vody v podání Krause,které nejsou ani vtipné,ani vkusné.Reprezentují skutečnost,že za peníze udělají naši "umělci" vše.I božský Kája tvoří trapnost.
L. Chládek
Jsem velmi překvapen,
jakou debatu toto téma může rozvířit.
V. Klíma
Bizarní
Bizarní je, že tyto ženy - (potenciální nebo skutečné) matky nejsou proti billboardům s nahotinkami kvuli zdravému vývoji dětí, ale kvuli tomu, že (polo)nahá žena údajně uráží ženskost.
Až tak daleko může člověk dojít, nechá-li se ovládnout ideologií bez rozumu.
J. Malinovský
Reklama pro Nesehnutí
Většina z těch reklam je dost hloupých, něco je i trochu vtipné, čímž se ty reklamy neliší od jiných reklam. Dělat z toho ale politickou agitku a špatně skrávanou reklamu formou článku pro Nesehnutí a jeho pokřivené vidění světa mi přijde ještě zhovadilejší než ty reklamy.
K. Halama
Umělá kampaň korektníků
Nic jiného to není! V Bruselu u stolu sedí feminististky a ostatní sociální inženýři a plánují. A co plánují je nepřirozené, hnusné. Už samo stvoření obludného výrazu "sexismus"!! To je pravá prasárna, ostatně jako vše dirigované shora dolů... Genderismus a podobné umělé hovadiny...
K. Halama
Re: Umělá kampaň korektníků
Tím chci mj. říci, že se podobné primitivní převýchovné "soutěže" nezůčastním a že s těma reklamama souhlasím a neuráží mě. Některé jsou dokonce vtipné a líbí se mi.
m. kozák
Proč není na reklamách uvedeno jméno
toho "avantgardního" autora, který toto dílo stvořil a jméno firmy, která tento bilbord provozuje? To se za své geniální výtvory stydí? Co to dát do zákona?
R. Langer
Re: Proč není na reklamách uvedeno jméno
Jo, to je výborný nápad, autora některých předvolebních plakátů bych docela rád poznal. Ale to asi neprojde... :-D :-D :-D
Z. Veselý
Nemám problém
Ty reklamy jsou úplně v pořádku.
Ty slečny na těch billboardech za to přece dostaly zaplaceno. Ostatním do toho nic není.
Slečna, co se chce předvádět, ať se předvádí. A slečna, co se předvádět nechce, ať se nepředvádí. Ale ani jedna ať neradí té druhé, co má dělat.
d. Šimáček
:D
je zajímavé, že proti takovýmto reklamám brojí osoby, které ani vzdáleně ty modelky nepřipomínají :)
D. Švik
Nesehnutí ?
Já jen doufám, že si na sebe vydělávají sami. Že to není nějaká podělaná neziskovka, které její bláboly platím z daní
J. Malinovský
Re: Nesehnutí ?
Jistě, že tyto (ne)ziskovky jsou obvykle spolufinancovány z veřejných prostředků. Jen by mě zajímalo, jaký by byl kravál, kdy se pravicová vláda začala v dotační politice chovat vstřícně i vůči pravicovým organizacím a dotace na svou agitku by dostaly peníze Vlastenecká fronta, Občanský institut, Institut svatého Josefa, Akce DOST a podobné spolky. To by bylo v masmédiích keců o zneužívání daní občanů...